- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شیوع کرونا به همه کسب و کارها آسیب زده و قطعا ایرلاینها نیز بخشی از این مشاغل هستند، اما درست نیست که بار این مشکلات را با گران فروشی به دوش مردم انداخت.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی با اشاره به ضرورت برخورد با گران فروشی ایرلاین ها، بیان کرد: متاسفانه گران فروشی ایرلاینها مربوط به امروز نیست و مدتی است که علی رغم پیگیری دولت و کمیسیون عمران مجلس از فروش بلیت با نرخ مصوب سر باز زده است. در بحث اربعین نیز مجددا شاهد تخلف ایرلاینها هستیم و کمیسیون عمران نیز به طور جدی پیگیر این موضوع است.
وی در ادامه اظهار کرد: ایرلاینها مدعی هستند که در مسیر تهران به نجف باید یک طرف را خالی برگردند و این نرخ تعیین شده برای آنان صرفه اقتصادی ندارد. اگر این مطلب هم درست باشد، اکنون دیگر سازمان هواپیمایی کشوری نرخ را تعیین کرده و افزایش قیمت تخلف است. کمیسیون عمران این بار تا برخورد با ایرلاینهای متخلف این موضوع را دنبال میکند.
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایرلاینها علت اصلی گران فروشی را استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت هواپیماها و شرایط اقتصادی اعلام میکنند. شیوع کرونا به همه کسب و کارها آسیب زده و قطعا ایرلاینها نیز بخشی از این مشاغل هستند. اما این درست نیست که بار این مشکلات را با گران فروشی به دوش مردم انداخت.
وی در ادامه تاکید کرد: لازم است شیوه قیمت گذاری تغییر کند و ما به سمت تصحیح قانون در این حوزه حرکت کنیم. نمیتوان همه بار را بر دوش مردم انداخت. قیمت گذاری بلیت هواپیما باید به نحوی باشد که هم به مردم فشار وارد نشود و بخش قابل توجهی را از دسترسی به حمل و نقل هوایی محروم نکند و هم ایرلاینها با کمک دولت متضرر نشوند.