کد خبر: ۲۹۳۴
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
وحید سلطانی با حکم سید عزت‌ الله ضرغامی به‌ عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی منصوب شد.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در دو حکم جداگانه مدیرکل حراست و مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه را منصوب کرد.

به‌ گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط‌ عمومی وزارت میراث‌ فرهنگی، سید عزت‌ الله ضرغامی امروز شنبه ۱۷ مهر ماه در دو حکم جداگانه وحید سلطانی را به‌ عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی و میثم آسوپا را به‌ عنوان مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات این وزارتخانه را منصوب کرد.

«وحید سلطانی» مدیرکل حراست وزارت میراث فرهنگی شد

در حکم ضرغامی خطاب به وحید سلطانی آمده است:

«نظر به شایستگی‌های فردی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی بدین‌وسیله به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب می‌شوید.
مأموریت‌های متنوع، گسترده و حساس در وزارتخانه و ضرورت صیانت از مزیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمند در این عرصه نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌های سازمانی در رصد دقیق فعالیت‌ها و مراقبت نسبت‌به انحرافات احتمالی است.

نظارت علمی و دلسوزانه و اطلاع‌رسانی برای اصلاح بموقع وظیفه همگانی همکاران به‌ویژه بخش حراست وزارتخانه است، این راهبرد مهم سرلوحه رفتار شما خواهد بود.

از خداوند متعال توفیقات جناب‌عالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام‌خمینی (ره) و عمل به منویات مقام‌معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.»

همچنین در حکم دیگر مهندس ضرغامی خطاب به میثم آسوپا آمده است:

«نظر به شایستگی‌های فردی و تخصص و تجارب ارزشمند مرتبط طی این حکم به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات منصوب می‌شوید. نظارت و بازرسی سازمانی و مراقبت نسبت به انحرافات احتمالی از اهداف و رویه‌های تعیین‌شده نقش بسیار مهمی در موفقیت وزارتخانه دارد.

همکاری پیشگیرانه با همه بخش‌ها ارتباط مستمر و سازنده با نهاد‌های نظارتی و ارائه گزارش‌های واقع‌بینانه و به‌موقع به مدیران و تشکیل کانونی مطمئن و دلگرم‌کننده برای همه همکاران در سطح کشور از جمله وظایف جناب‌عالی است.

سایر تکالیف آن اداره‌کل به پیوست ابلاغ می‌شود.

از خداوند متعال توفیقات جناب‌عالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام‌خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتصاب وحید سلطانی به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حراست و میثم آسوپا به‌عنوان مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات از تلاش‌ها و فعالیت‌های مدیران کل قبلی این دو دفتر تقدیر کرد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر