کد خبر: ۸۹۱۶
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
با اقدامات و تلاش‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در نهاوند و با دستور قضایی شبکه ارتشاء در یکی از ادارات دولتی این شهرستان شناسایی شدند.

دادستان همدان از منهدم شدن شبکه ارتشاء در نهاوند توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی خبر داد و گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده، ۲ مدیر عزل، ۵ نفر از عناصر اصلی شبکه دستگیر و مابقی احضار شدند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از میزان، حسن‌ خانجانی موقر با اشاره به اینکه در برخورد با هر گونه مفسده ای؛ نظام و دستگاه‌های قضایی و امنیتی هیچ گونه اغماضی ندارند، اظهار کرد: با اقدامات و تلاش‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در نهاوند و با دستور قضایی شبکه ارتشاء در یکی از ادارات دولتی این شهرستان شناسایی شدند.

وی از دستگیری ۵ نفر از عناصر اصلی این شبکه خبر داد و اظهار کرد: این ۵ نفر پس از تفهیم اتهام برای طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

۵ کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان نهاوند به اتهام ارتشاء دستگیر شدند

دادستان همدان افزود: ۲ نفر از مدیران شهرستان نهاوند با تضییع حقوق بیت المال و پیچیده ساختن روند کشف تخلف اقدام کردند، چنانچه با اعمال مجرمانه خود دست به اخذ نزدیک به ۴ میلیارد ریال رشوه از شهروندان زده بودند.

خانجانی موقر تصریح کرد: متخلفان با هوشیاری دستگاه امنیتی در تور اطلاعاتی افتاده و از سمت خود عزل شدند.

وی اعلام کرد: این شبکه ارتشاء مشتکل از ۱۵ نفر از کارمندان شاغل در نهاوند و خارج از شهرستان و حتی استان بودند که در نهایت با تشکیل پرونده قضایی، همگی احضار شدند.

گزارش خطا
برچسب ها: نهاوند
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر