کد خبر: ۸۹۲۸
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کمک به مداخلات دشمنان در منطقه تاوان دارد؛ امنیت ایران، امنیت همسایه‌ها است و امنیت همسایگان را امنیت خود می‌دانیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه کمک به مداخلات دشمنان در منطقه تاوان دارد، گفت: امنیت ایران، امنیت همسایه‌ها است و امنیت همسایگان را امنیت خود می‌دانیم.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، سرلشکر غلامعلی رشید در گردهمایی سالانه فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس با تاکید بر اینکه امنیت ایران، امنیت همسایه‌ها است و امنیت همسایگان را امنیت خود می‌دانیم گفت: در عین حال به هر کشوری که زمینه‌های مداخلات قدرت‌های استکباری را در منطقه فراهم می‌آورد و به آن‌ها پایگاه، فضا و خاک می‌دهد و ائتلاف نظامی بر علیه ملت‌های منطقه درست می‌کند، هشدار می‌دهیم که در قدم اول، بیشترین هزینه را برای رفتار‌های غیر دوستانه و تحریک آمیز خود پرداخت خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که با همه همسایگان خود روابط برادرانه و حسنه داشته باشیم و زندگی در صلح و آرامش و ادامه حیات عزتمندانه در منطقه هدف ما است.

سرلشکر غلامعلی رشید: کمک به مداخلات دشمنان در منطقه تاوان دارد

وی افزود: حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیز ایران، خط قرمز رفتار و عملکرد فرماندهان و کارکنان غیور و شجاع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برابر تهدیدات نظامی دشمن می‌باشد.

سرلشکر رشید در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه این نیرو را شالوده اصلی سازمان سپاه توصیف کرد و گفت: نیروی زمینی سپاه طی سه دهه گذشته پس از جنگ، با تمام توان و قدرت، از مرز‌های جمهوری اسلامی و شهر‌ها در مقابل تهدیدات ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری قاطعانه دفاع کرده است.

گزارش خطا
برچسب ها: غلامعلی رشید
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر