کد خبر: ۹۳۶۰
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور:
در حال حاضر ۱۵ هزار پابند الکترونیک مورد استفاده زندانیان است و ۱۲ هزار پابند هم تولید شده است.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: طبق برنامه‌های راهبردی قوه قضاییه ما به سمت تولید ۶۰ هزار پابند الکترونیک خواهیم رفت.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از میزان، رحیم مطهرنژاد در زمینه مطالبه افزایش ۵۰ درصدی میزان اشتغال زندانیان نسبت به سال قبل گفت: حتما به سمت افزایش ۵۰ درصدی میزان اشتغال زندانیان نسبت به سال قبل تا پایان سال ۱۴۰۱ حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌ها برای این مهم در حال آماده سازی است، بیان کرد: به ویژه این مسئله در بخش اعزام زندانیان به محیط کار حتما تا پایان سال رشد کرده و اتفاق خواهد افتاد.

۱۵ هزار پابند الکترونیک در حال استفاده است

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در زمینه توسعه فعالیت‌های این بنیاد تا پایان سال ۱۴۰۱ گفت: همه تلاش ما در بنیاد تعاون زندانیان این است که تا پایان سال زمینه اشتغال زندانیان توسعه پیدا کرده و زندانیان زیادی را به محل کار اعزام کنیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور تاکید کرد: هر چقدر تجهیزات و امکانات ما اجازه دهد توسعه اشتغال زندانیان را مدنظر قرار خواهیم داد چرا که این موضوع از جمله سیاست‌های ۱۰ ساله گذشته بنیاد تعاون محسوب می‌شود.

مطهرنژاد در ادامه درباره تولید پابند الکترونیک تا پایان سال ۱۴۰۱ بیان کرد: فناوری پابند الکترونیک از جمله افتخارات جمهوری اسلامی ایران و سازمان زندان‌ها قلمداد می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ هزار پابند مورد استفاده زندانیان است و ۱۲ هزار پابند هم تولید شده است.

مطهرنژاد با بیان اینکه منتظر صدرو حکم برای بهره برداری از این پابند‌ها هستیم، تاکید کرد: مقامات قضایی باید دستور استفاده از پابند الکترونیک را صادر کنند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور بیان کرد: ۱۰ هزار پابند الکترونیک هم در جریان تولید قرار دارد که به تولیدات قبل اضافه می‌شود.

وی تاکید کرد: طبق برنامه‌های راهبردی قوه‌قضاییه باید ۶۰ هزار پابند الکترونیک تولید و در اختیار سازمان زندان‌ها قرار گیرد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر