کد خبر: ۹۵۰۸
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
توانمندی و تخصص مهندسین داخلی غیر قابل انکار است و با اعتماد به دانش ایرانی میتوان کشور را از تکنولوژی‌های وارداتی بی نیاز کرد.

آیین امضای تفاهم نامه همکاری علمی و فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با شرکت دانش بنیان صنعت کاران الکترونیک مراغه برای ساخت پیگ هوشمند، نشت یاب و انشعاب یاب خطوط لوله برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، مدیرعامل این شرکت در آیین امضای تفاهم نامه با اشاره به اینکه پیگرانی هوشمند از ملزومات نگهداری و بهره برداری از خطوط لوله نفت است، گفت: در حال حاضر تولید و ساخت پیگ هوشمند در داخل کشور انجام نمی‌شود و امید می‌رود با تفاهم نامه منعقد شده، تکنولوژی ساخت پیگ هوشمند، نشت یاب و انشعاب یاب در اختیار متخصصین داخلی قرار گیرد.

امضای تفاهم نامه همکاری دانش بنیان برای ساخت پیگ هوشمند

ارسلان رحیمی افزود: استفاده از شرکت‌های دانش بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ما نیز در مجموعه خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تلاش کرده ایم با بهره گیری از یک شرکت دانش بنیان متعهد و متخصص، بومی سازی پیگرانی هوشمند خطوط لوله نفت را عملیاتی سازیم.

وی یادآور شد: توانمندی و تخصص مهندسین داخلی غیر قابل انکار است و با اعتماد به دانش ایرانی میتوان کشور را از تکنولوژی‌های وارداتی بی نیاز کرد.

رییس پژوهش و فناوری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نیز گفت: مراحل ساخت پیگ هوشمند برای اولین بار در داخل کشور انجام می‌شود و با امضای این تفاهم نامه، شرکت دانش بنیان صنعت کاران الکترونیک مراغه متعهد شده تا ساخت پیگ هوشمند، نشت یاب و انشعاب یاب در سریعترین زمان ممکن به پایان برسد.

سید علیرضا حسینی نسب افزود: این تفاهم نامه، پژوهشی است و شرکت دانش بنیان یاد شده پس از بررسی و اطمینان از تخصص برای ساخت پیگ هوشمند برای امضای تفاهم نامه انتخاب شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر