کد خبر: ۹۵۵۷
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
سقف برداشت وجه نقد به صورت بین بانکی (شتابی) برای زائران اربعین حسینی در چند خوزستان و پایانه‌های چذابه و شلمچه، تا پنج میلیون ریال در روز افزایش یافت.

سقف برداشت وجه نقد به صورت بین بانکی (شتابی) برای زائران اربعین حسینی، با ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی، در چند استان ازجمله خوزستان و پایانه‌های چذابه و شلمچه، تا پنج میلیون ریال در روز افزایش یافت.

به گزارش اکوپل نیوز، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها تاکید کرد به منظور ارائه خدمات بهتر به زایران اربعین حسینی، امکان برداشت وجه نقد تا سقف پنج میلیون ریال به صورت بین بانکی (شتابی) در خودپرداز‌های خود را در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و نقاط مرزی چذابه، شلمچه، مهران و خسروی فراهم کنند.

افزایش سقف برداشت وجه نقد بین بانکی برای زائران اربعین

در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه‌های پیشین با موضوع افزایش سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز تا مبلغ پنج میلیون ریال در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و نقاط مرزی چذابه، شلمچه، مهران و خسروی تا تاریخ ۱۴۰۱/۷/۵ به منظور ارایه خدمات مطلوب‌تر به زائران محترم، ضروری است تمهیدات لازم در سوییچ کارت بانک‌ها و موسسات اعتباری به گونه‌ای اندیشیده شود که امکان ارائه خدمت "برداشت وجه نقد" برای دارندگان کارت سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری در خودپرداز‌های بانک‌ها تا سقف مبلغ پنج میلیون ریال به صورت بین بانکی (شتابی) در مناطق مذکور فراهم شود.

لازم به ذکر است کارمزد مرتبط با خدمت "برداشت وجه نقد" در استان‌های مذکور تغییری نخواهد داشت و تا سقف ۲ میلیون ریال محاسبه می‌گردد. ضمنا در راستای تامین اسکناس مورد نیاز در مناطق فوق بانک‌ها و موسسات اعتباری موظفند ضمن افزایش نوبت‌های پول‌گذاری در دستگاه‌های خودپرداز از افزایش مبلغ تراکنش وجه نقد در خودپرداز سایر استان‌ها خودداری به عمل آورند.

ضروری است بانک‌ها و موسسات اعتباری در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمت اشاره شده به زائران اربعین اقدام کرده و بر حسن اجرای موارد فوق نظارت لازم را به عمل آورند.

پایانه مرزی چذابه و شلمچه، ۲ گذرگاه رسمی زیاران اربعین حسینی به عراق است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر