کد خبر: ۹۵۶۴
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
با دستور دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر، پل شهید جهان آرا در این شهر تا ترمیم و بهسازی کامل بسته شد.

با دستور دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر، پل شهید جهان آرا در این شهر تا ترمیم و بهسازی کامل بسته شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از دادگستری خوزستان؛ فاخر باوی اظهار کرد: پس از مطلع شدن از تخریب بخشی از پل شهید جهان آرا، به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و در راستای احقاق حقوق عامه، دستورات لازم جهت بهسازی پل صادر و به دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام شد که نسبت به ترمیم آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که قصد تردد در این مسیر را دارند تا ترمیم و بازگشایی پل مذکور، می‌توانند از پل یادگار امام (ره) تردد کنند.پل شهید جهان‌ آرا خرمشهر بسته شد

 

باوی گفت: همشهریان عزیز به منظور همکاری با عوامل بهسازی پل، تا اطلاع ثانوی از تردد در مسیر پل شهید جهان آرا و همچنین در راستای کاهش بار ترافیکی، از عبور از پل آزادی خودداری کنند. کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر در خصوص خدمات قضایی به زائرین مراسم اربعین گفت: به دنبال بازدید رئیس کل دادگستری از پایانه شلمچه و دستور استقرار شعبه کشیک در این پایانه، شعبه کشیک به صورت شبانه روزی مستقر شده است.

باوی افزود: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، هر دو جاده قدیم و جدید خرمشهر به اهواز نیز از ابتدای ماه صفر آماده عبور زائرین شده است و این اطمینان را می‌دهیم که در صورت رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی، هیچ گونه خطری متوجه مسافرین نخواهد بود.

گزارش خطا
برچسب ها: خرمشهر
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر