کد خبر: ۹۶۰۷
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
آمریکا که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های ایران، حتی علیه تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای، سکوت اختیار کرده فاقد هر گونه وجاهت در متهم کردن دیگران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری علیه آمریکا و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.

به گزارش اکوپل نیوز؛ ناصر کنعانی با اشاره به خالی بودن دست دولت آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران افزود: اصرار واشنگتن بر توسل به رفتار‌های سخیف، ضدقانونی و هنجارشکنانه علیه دولت‌ها و ملت‌های مستقل، بیانگر ناتوانی دولتمردان آمریکا از فهم صحیح معادلات جهانی و انطباق خود با واقعیات آن است.

واکنش وزارت خارجه به تحریم افراد و شرکت‌های ایرانی به اتهام حملات سایبری

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان افزود: توسل به راه اندازی کارزار تبلیغات دروغین و ترویج اطلاعات غلط علیه جمهوری اسلامی ایران، بخشی از سیاست شکست خورده ایران هراسی دولت آمریکاست که البته راه به جایی نخواهد برد.

کنعانی خاطرنشان کرد: آمریکا که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این حملات حمایت کرده أست، فاقد هر گونه وجاهت در متهم کردن دیگران است.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که بار‌ها مورد حملات سایبری قرار گرفته، بخش مهمی از تلاش‌های مسئولانه بین المللی در مقابله با تهدید حملات سایبری بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر