کد خبر: ۹۷۴۲
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
از میان بیش از ۲۲۴۹ خودروی وارداتی که سال‌هاست بلاتکلیف در انبار‌های گمرک در شهر‌های مختلف خاک می‌خورند، قرار است ۱۰۶۲ خودرو به مزایده گذاشته شوند.

فرایند برگزاری مزایده خودرو‌های رسوبی وارداتی از فردا (هفتم مهر) آغاز می‌شود.

به گزارش اکوپل نیوز، از میان بیش از ۲۲۴۹ خودروی وارداتی که سال‌هاست بلاتکلیف در انبار‌های گمرک در شهر‌های مختلف خاک می‌خورند، قرار است ۱۰۶۲ خودرو به مزایده گذاشته شوند.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی درنظر دارد خودرو‌های تحت اختیار خود را با بهره گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت بصورت اینترنتی بفروشد؛

بنابراین متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح هفتم مهرماه لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه (۱۲ مهرماه) جهت دریافت اطلاعات فهرست خودرو‌ها و شرایط و همچنین رؤیت خودرو‌های مطرح در مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

مزایده خودرو‌های خارجی روز ۷ مهر آعاز می‌شود

شرکت کنندگان در مزایده باید جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنهاد قیمت نیز از ایـن طـریق انجام می‌شود؛ لذا کلیه شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

البته ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روزسه شنبه ۱۲ مهرماه امکان پذیر است.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

بازدید از خودرو‌های مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.

پیشنهاد‌های ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۲ روز شنبه (۱۶ مهرماه) در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شود.

شرکت کنندگان توجه داشته باشند که در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می‌توانند گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۳ مهرماه) انتخاب و ثبت کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر