کد خبر: ۹۷۴۶
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
«محمدامین حاجی هاشمی» با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدامین حاجی هاشمی را به عنوان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.

«محمدامین حاجی هاشمی» مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شد

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمدامین حاجی میرزایی آمده است:

جناب آقای مهندس محمد امین حاجی هاشمی

با عنایت به شایستگی، تجربه و توانمندی جنابعالی و در اجرای ماده ۸ اساسنامه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به استناد صورتجلسه هیئت مدیره آن بنیاد مورخ ۱۴۰۱/۶/۱۶ و تایید هیات امنا به موجب این حکم به سمت مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و همکاری و تعامل با اعضای هیات مدیره و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود این صنعت، در جهت حمایت، رشد و ارتقای موضوع بازی‌های ویدیویی و رایانه‌ای و تدوین راهبرد‌ها و سیاست‌های مناسب و ایجاد زمینه برای شکوفایی خلاقیت‌های جوانان و انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، محمدامین حاجی هاشمی دانش آموخته مدیریت رسانه است و وی مدیر بخش بازی‌های رایانه‌ای چهارمین و پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

وی همچنین سابقه همکاری در تدوین برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای (مصوب شورای عالی فضای مجازی) در مرکز ملی فضای مجازی و عضویت در هیات مدیره بنیاد و نیز تدوین استراتژی در حوزه بازی در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کارنامه کاری خود دارد.

یادآور می‌شود، پیش از این سید صادق پژمان عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر