کد خبر: ۱۰۰۴۱
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
فرمانده کل سپاه:
رژیم آل سعود آشکارا به دنبال تحریک جوانان ما هستند و توصیه می‌کنیم این رسانه‌ها را کنترل کنند وگرنه دود آن به چشم خودشان خواهد رفت و بدانید آسیب پذیر هستید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم آل سعود از بازی رسانه‌ای با جوانان و ملت غیور ایران اسلامی دست بردارد و در این زمینه به آن‌ها هشدار می‌دهیم.

به گزارش اکوپل نیوز؛ سردار حسین سلامی روز دوشنبه در رزمایش اقتدار سپاه در منطقه عمومی ارس، افزود: آن‌ها آشکارا به دنبال تحریک جوانان ما هستند و توصیه می‌کنیم این رسانه‌ها را کنترل کنند وگرنه دود آن به چشم خودشان خواهد رفت و توجه داشته باشند که شما وارد این قضیه شده اید و بدانید آسیب پذیر هستید، بهتر است مراقب باشید.

وی نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه را تهدیدآمیز دانست و اظهار داشت: متاسفانه این رژیم منحوس در برخی از کشور‌های جنوبی و شمالی ایران اسلامی و اقلیم نفوذ کرده است و از آنجائی که ما این رژیم غاصب را به خوبی می‌شناسیم، به کشور‌های منطقه سفارش می‌کنیم این رژیم را به کشور‌های خود راه ندهند، چون سرشت این رژیم منحوس آفرینش ناامنی، تفرقه و حرکت‌های موذیانه است؛ مبادا کشور‌های اسلامی منطقه را آلوده کند و باعث انتقال ناامنی خود به ممالک اسلامی شود.

به رژیم آل سعود توصیه می‌کنم

سردار سلامی پیام اصلی رزمایش امروز را دوستی و برادری با همسایگان اعلام و اضافه کرد: این اصل مشیء ماست و مادامی که همسایه‌ها توطئه و یا دشمنی نکنند ما همچنان بر سر دوستی و برداری خود هستیم در غیر این صورت مشیء ما تغییر می‌کند و تا زمانی که کشور‌های مختلف با ما تعامل و همزیستی مسالمت آمیز و روابط سیاسی و اقتصادی مناسب داشته باشند، ما نیز بر سر دوستی و برداری خواهیم ایستاد.

این خبر تکمیل می‌شود...

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر