کد خبر: ۱۰۱۲۶
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶
خانه موسیقی ایران در این روز‌ها و برای آزادی هنرمندان بازداشت شده نیازمند همراهی تمامی هنرمندان موسیقی است و تقاضا دارد اگر از بازداشت هنرمندی آگاه هستید به ما اطلاع دهید.

خانه موسیقی ایران در این روز‌ها و برای آزادی هنرمندان بازداشت شده نیازمند همراهی تمامی هنرمندان موسیقی است و تقاضا دارد اگر از بازداشت هنرمندی آگاه هستید به خانه موسیقی ایران اطلاع دهید.

خانه موسیقی ایران: اگر از بازداشت هنرمندی آگاه هستید اطلاع دهید

به گزارش اکوپل نیوز؛ متن اطلاعیه خانه موسیقی ایران به شرح زیر است:

از اواسط مهر ماه، با توجه به وقایع اخیر و خبر بازداشت تعدادی از هنرمندان و بر اساس وظیفه اصلی هر نهاد صنفی در جهت حمایت کامل از اعضا خود.

اعضا هیت مدیره خانه موسیقی ایران، خانه تئاتر و خانه سینما گرد هم آمدند و با تشکیل کمیته‌ای تصمیم بر آن شد با مشورت گرفتن و همراهی تعدادی از وکلای طراز اول هرچه سریعتر زمینه آزادی هنرمندان موسیقی، تئاتر، سینما و.. را فراهم کنند.

قدم اول جمع آوری اسامی این افراد بود که با پیگیری‌های هر صنف بخش زیادی از این عزیزان شناسایی شدند و در قدم بعدی رایزنی‌ها و اقدامات جدی برای آزادی هنرمندان شروع شد و تا همین امروز ادامه دارد..

بخشی از هنرمندان بازداشت شده با خانواده‌های خود در این مدت تماس داشته و طبیعتا ما از شرح حال آن‌ها مطلع تریم، اما متاسفانه تعدای از هنرمندان فرصتی برای اطلاع به نزدیکان خود نداشته اند و پیگیر شناسایی و آزادی هرچه سریعتر این افراد هستیم.

ازجمله این افراد محمود میرزایی، آهنگساز و رهبر ارکستر است که از مدتی قبل خانه موسیقی ایران در حال پیگیری برای آزادی این هنرمند است.

البته یادمان نرود ادامه این مسیر نیاز به همراهی جدی شما دارد و از تمام دوستان خواستاریم که اگر از بازداشت هنرمندی آگاه هستند به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری‌ها برای آزادی شان انجام شود.

در انتها..

وظیفه مهم و همیشگی خانه موسیقی ایران حمایت همه جانبه از هنرمندان عرصه موسیقی و به دور بودن از حواشی‌های بی اساس و بی منطق است که متاسفانه این روز‌ها و در پیرامون همه ما بسیار دیده می‌شود.

در این مسیر یاریگر ما باشید..

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر