کد خبر: ۱۰۱۹۴
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
هر نویسنده می‌تواند با ارسال یک روایت (۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه) در این رقابت شرکت کند و در نهایت بعد از داوری ۵ اثر انتخاب و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد، تقدیر می‌شود.

دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال با همکاری «خانه کتاب و ادبیات ایران» مسابقه روایت‌نویسی «هوادار» ویژه جام جهانی قطر را برگزار می‌کند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از فدراسیون فوتبال، احسان محمدی رییس دپارتمان مسئولیت اجتماعی گفت: مستندنگاری و تهیه آرشیو مکتوب از جام‌جهانی به ویژه از دریچه چشم هواداران یکی از اقدامات فرهنگی است که برای انجام آن با خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت ارشاد اسلامی به توافق رسیدیم.

مسابقه روایت‌نویسی هوادار ویژه جام جهانی قطر ۲۰۲۲

وی افزود: هر نویسنده می‌تواند با ارسال یک روایت (۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه) در این رقابت شرکت کند و در نهایت بعد از داوری ۵ اثر انتخاب و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد، تقدیر و به ایشان لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

محمدی افزود: این مسابقه هم برای ایرانیان داخل کشور و هم کسانی که برای همراهی تیم ملی به قطر سفر می‌کنند طراحی شده و موضوع روایت‌ها حتما باید مرتبط با حال و هوای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

رییس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال افزود: این مسابقه دارای یک بخش ویژه برای خبرنگاران و اهالی رسانه است که طبعاً به صورت حرفه‌ای فوتبال را دنبال می‌کنند. به همین خاطر آثار این بخش به‌طور جداگانه ارزیابی و بهترین آثار انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به توسعه اقدامات فرهنگی در فدراسیون فوتبال و تقدیر از همکاری مطلوب «خانه کتاب و ادبیات ایران» با این فدراسیون گفت: نویسندگان باید آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ به نشانی اینترنتی Revayat.ketab.ir ارسال، برگه شرکت در جایزه را تکمیل کرده و تاییدیه دریافت کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی‌های ۸۰۸ و ۸۱۰ تماس بگیرند یا در فضای مجازی به شماره ۰۹۳۸۹۲۷۹۰۰۷ پیام دهند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر