کد خبر: ۱۰۲۰۹
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
وزیر ورزش گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حفظ عزت جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی ۲۰۲۲ حفظ عزت جمهوری اسلامی است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، حمید سجادی روز پنجشنبه در گردهمایی روسای فدراسیون‌های ورزشی کشور با اشاره حوادث تروریستی در شهر‌های اصفهان و ایذه اظهار کرد: بدون شک جمهوری اسلامی در کمترین زمان ممکن جواب دندان شکنی به یاوه گویان و تروریست‌هایی که امنیت ایران را به خطر می‌اندازند خواهد داد.

وی با اشاره به دیدار رییس جمهور کشورمان با اعضای تیم ملی و ایین تجلیل از بانوان مدال آور ایران با حضور ایت الله رییسی اظهار کرد: برای موفقیت در رسیدن به اعتلای ایران اسلامی در میادین بین المللی ورزشی باید به قلب ورزشکاران نفوذ کرده و بین آنان حضور داشته باشیم.

وزیر ورزش: هدف ما در فوتبال حفظ عزت جمهوری اسلامی است

سجادی اضافه کرد: ایجاد حواشی علیه اعضای تیم ملی فوتبال بازی کردن با روحیه مردم و بازیکنان است، اما مردم ایران با بدرقه شکوهمندانه از فوتبالیست‌های کشورمان حمایت خود از تیم ملی را اعلام کردند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه از جمله روسای فدراسیون ها، مسوولان و احاد مختلف مردم باید در کنار ورزشکاران باشیم یادآور شد: با توجه به راه اندازی کارگروه اقتصادی در وزارت ورزش و جوانان انتظار می‌رود فدراسیون‌ها بر اساس ظرفیت‌های کشور برنامه‌های خود در راستای توسعه اقتصادی بخش ورزش را ارایه کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۸۰ نفر از ورزشکاران ایران در فدراسیون‌های بین المللی دارای ۴۵۰ کرسی هستند افزود: این کرسی‌ها ظرفیت خوبی برای حمایت از ورزشکاران و ورزش کشور است و پیشنهاد می‌شود با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش مرکزی بین المللی کرسی‌های ورزشی ایران در این جزیره احدث شود.

سجادی افزود: راه اندازی چوگان در پیست سوارکاری کیش، راه اندازی هیات موتورسواری، پیش بینی مقدمات لازم برگزاری المپیک ناشنوایان ۲۰۲۴ در این جزیره را از دیگر اولویت‌هایی اعلام کرد که باید مسوولان سازمان منطقه آزاد و فدراسیون‌های ورشی باید به آن توجه کنند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر