کد خبر: ۱۰۱۳۱
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
مراسم تجلیل از مسئولین هیئات شاخص (زنجیرزنی) شهرستان دماوند با حضور مسئولین و نمایدگان این هیئات در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران؛ این هیئات به جهت برپایی مراسمات ماه محرم و صفر و مشارکت در برگزاری اجتماع هیئت متحده شهرستان دماوند در روز شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس با حضور مسئولین و نمایدگان این هیئات در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات این هیئات مذهبی گفت: نوکری آستان اهل بیت عنایت بزرگی است که خداوند به ما عطا کرده است لذا باید قدر این فرصت را دانست.

تجلیل از مسئولین هیئات شاخص (زنجیرزنی) شهرستان دماوند

حجت الاسلام نورمحمدی با اشاره نزدیک شدن به ایام وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) بیان کرد: پیشنهاد ما این است که با همکاری هیئات مذهبی شهرستان و در صورت ایجاد شرایط، سنت حسنه دسته عزاداری شهرستان در شب وفات حضرت معصومه در شهر مقدس قم شکل بگیرد.

نورمحمدی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن ایام فاطمیه، انتظار است برنامه ریزی بهتر و دقیق تری را امسال از هیئات مذهبی شاهد باشیم.

وی در پایان افزود: در برپایی مراسمات خیابانی خصوصا موکب‌های فاطمیه در ارائه خدمات زیرساختی و پذیرایی حمایت‌های خوبی از سوی اداره تبلیغات اسلامی صورت خواهد پذیرفت و امیدواریم مراسم ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره امسال با قوت بیشتری شکل بگیرد و نام حضرت فاطمه زهرا (س) بیش از گذشته در شهرستان دماوند بدرخشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر