کد خبر: ۳۲۵۵
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
اسامی افراد ممنوع الخروج در سامانه «ثبت من» به روز است و افراد می‌توانند با مراجعه به این درگاه از وضعیت ممنوع الخروجی خود آگاه شوند.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور: اسامی افراد ممنوع الخروج در سامانه «ثبت من» به روز است و افراد می‌توانند با مراجعه به این درگاه از وضعیت ممنوع الخروجی خود آگاه شوند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صدا و سیما، ذبیح الله خداییان گفت: در درگاه الکترونیکی "ثبت من" مشخص است که چه افرادی ممنوع الخروج هستند و کاملا هم اطلاعات این درگاه بروز است و افراد با مراجعه به این درگاه از ممنوع الخروجی خود می‌توانند مطلع شوند و نیازی به استعلام از سازمان ثبت نیست.

اسامی افراد ممنوع الخروج در سامانه «ثبت من» به روز است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: همچنین هرکسی با مراجعه به سامانه «ثبت من» می‌تواند اطلاعات مربوط به املاک ثبتی، شرکت‌ها و نشان‌های ثبت شده و همچنین همه خدمات ثبتی را که ارائه می‌دهیم از این سامانه دریافت کند.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین اظهار داشت: ممنوع کردن به کارگیری قضات در امر وکالت، محروم کردن جامعه از افرادی است که سال‌های سال تجربه کسب کردند و می‌توانند خدمات شایانی ارائه دهند و اگر قرار است اصلاحاتی درمورد وکالت صورت گیرد باید با کمک قوه قضاییه، دولت و کانون وکلا لایحه جامعی در این خصوص تهیه شود که هم قوانین به روز و هم نواقص امر برطرف شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر