کد خبر: ۸۶۰۳
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
همایش «جهاد بانوان در تبیین»، امروز ششم تیرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

همایش «جهاد بانوان در تبیین»، امروز ششم تیرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران و عاطفه سعیدی نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغات، اعضای تشکل‌ها، کانون‌های قرآنی، حوزوی‌ها و هیئت‌های خانگی تهران و شهرستان‌های استان تهران در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز، محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در بخشی از سخنان خود در این همایش گفت: وقتی جهاد تبیین مطرح می‌شود شاید برخی طلاب بگویند ما سالهاست داریم این کار را انجام میدهیم در این زمینه اگر مروری به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشیم متوجه می‌شویم که بخشی از اقدامات که تاکنون انجام شده اقدامات تبلیغی خوبی بوده، اما اینکه جهاد تبیین بوده است جای بحث دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار راهبرد برای جهاد تبیین بیان کردند که شامل تقویت امید و چشم انداز آینده کشور، روایت درست حقایق، پاسخ به ابهامات آفرینی‌ها و تبیین بخشی از معارف اسلام است که اگر در این زمینه حرکت کنیم قطعاً در مسیر جهاد تبیین قدم گذاشته ایم. آنچه امروز در جهاد تبیین نیاز داریم این بیانات چهارگانه است که طلاب در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و امید است این رسالت به درستی شناخته شود و بتوانیم در این مسیر قدم برداریم.

برای مشاهده تصاویر با اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید.

 

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر