کد خبر: ۹۰۰۳
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
براساس آخرین آمار از عملکرد تیم‌های جست‌وجو و نجات و آنست (جست‌وجو با سگ‌های زنده یاب) تا این لحظه ۹ نفر مصدوم شناسایی و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: شمار کشته‌شدگان سیل و رانش زمین در امامزاده داود (ع) به ۶ نفر و مفقودی‌ها به ۱۴ نفر رسید.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، مرتضی مرادی پور افزود: براساس آخرین آمار از عملکرد تیم‌های جست‌وجو و نجات و آنست (جست‌وجو با سگ‌های زنده یاب) تا این لحظه ۹ نفر مصدوم شناسایی و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

همچنین وی لحظاتی پیش از کشف ششمین پیکر جان‌باخته در این حادثه خبر داد.

۶ فوتی و ۱۴ مفقودی در سیل امامزاده داود

وی گفت: لیستی از مفقودین تهیه شده که در حال حاضر ۱۴ نفر هستند و عملیات جست‌وجوی آن‌ها همچنان ادامه دارد.

مرادی پور با اشاره به هشدار‌های سازمان هواشناسی برای بارش باران در عصر امروز تهران گفت: به همراه دیگر نهاد‌های امدادی و یگان ویژه در حال تخلیه دیگر ساکنین امامزاده داود هستیم تا در صورت وقوع سیل شاهد خسارات جانی نباشیم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: به دلیل گل و لای فراوان امکان ورود خودرو‌های بزرگ برای تخلیه وجود ندارد و مجبور هستیم با ابزار ابتدایی کار تخلیه گل را انجام دهیم و این سبب کند شدن فعالیت‌ها شده است.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه وقوع سیلی در منطقه امامزاده داود تهران رخ داد که حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستا‌های اطرف ایجاد کرد.

همچنین با دستور وزیر کشور، محسن منصوری استاندار تهران فرمانده عملیات در حادثه سیل بخش کن و روستای امام زاده داود (ع) شد و از تمانی دستگاه‌های اجرایی، عملیاتی و امداد رسان در سطح ملی خواست تا با استاندار تهران در این خصوص همکاری کنند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر