کد خبر: ۹۲۳۸
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
با بررسی تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این شهروند پس از حرکت خودرو پلیس از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ادعای پرتاب یک شهروند خانم از خودروی گشت امنیت اخلاقی پلیس را کذب محض خواند و گفت: با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این شهروند پس از حرکت خودرو پلیس از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صدا و سیما، سرهنگ حسین حسن پور با رد برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برخورد گشت ارشاد با یک خانم افزود: در پی شکایت فردی به دلیل سوء استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی در چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

پرتاب کردن زن از خودرو گشت امنیت اخلاقی پلیس رشت کذب محض است

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان افزود: متهم این ماجرا پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی افزود: همسر این فرد که قصد سوار شدن به خودروی پلیس را داشت وقتی با ممانعت پلیس مواجه شد خود را به دستگیره در خودرو در حال حرکت آویزان کرد.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی گیلان در مسیر انتقال متهم به مقر انتظامی همسر فرد در تلاش بود تا متهم را از خودرو خارج کند.

سرهنگ حسین حسن پور افزود: با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و قطعا مخالفت یا اصرار سایرین دلیلی بر اجرانشدن قانون نیست.

وی افزود: با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردن وی از خودرو گشت امنیت اخلاقی، کذب محض است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با گلایه از برخی شبکه‌های اجتماعی که به صرف دیدن یک ویدئو از زاویه نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه پلیس می‌کنند افزود: کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گزارش خطا
برچسب ها: پلیس رشت
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر