کد خبر: ۹۲۶۰
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
متقاضیان چنانچه هر در خواستی از ریاست قوه قضاییه یا مسئولان عالی قضایی از جمله دیدار و ملاقات مردمی دارند، می‌توانند صرفا از طریق تارنمای www.same.eadl.ir اقدام کنند.

مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی قوه‌ قضاییه گفت: متقاضیان چنانچه هر در خواستی از ریاست قوه‌ قضاییه یا مسئولان عالی قضایی از جمله دیدار و ملاقات مردمی دارند، می‌توانند صرفا از طریق تارنمای www.same.eadl.ir اقدام کنند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از میزان، علی اصغر رفاهی اظهار کرد: اداره کل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه همواره تسریع در رفع مشکلات مردم و رسیدگی لازم جهت به نتیجه رسیدن دغدغه‌های آن‌ها را مدنظر دارد در همین راستا متقاضیان می‌توانند به منظور هدفمندی و هوشمندسازی اقدامات قضایی در طرح تحول و تعالی قوه‌قضاییه، صرفه جویی در وقت، جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی و سرعت و دقت در انجام اقدامات، با مراجعه به تارنمای www.same.eadl.ir درخواست‌های خود را ارسال کنند.

نحوه ارائه درخواست به مرکز ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه اعلام شد

وی افزود: به همین منظور متقاضیان چنانچه هر در خواستی از ریاست قوه‌قضاییه یا مسئولان عالی قضایی از جمله دیدار و ملاقات مردمی دارند، می‌توانند صرفا از طریق تارنمای www.same.eadl.ir اقدام کنند.

مدیرکل مرکزارتباطات مردمی قوه‌ قضاییه اظهارکرد: متقاضیان پس از مراجعه به تارنمای www.same.eadl.ir در مرحله اول باید مشخصات دقیق هویتی اعم از نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تماس همراه و شماره ثابت را ثبت کنند.

رفاهی بیان کرد: در ادامه باید مشخصات دقیق پرونده اعم از استان، شهرستان، مجتمع، شعبه… را ثبت کرده و ضمن خودداری از پرداختن به مطالب کلی دقیقا مشکل خود را ذکر کنند.

وی در ادامه گفت: متقاضیان هنگام ذکر دقیق تقاضا باید این نکته را در نظر داشته و اعلام کنند که تاکنون به مقامات قضایی مربوط در شهرستان و استان مراجعه‌ای داشته‌اند یا خیر؟ همچنین نتیجه مراجعه به مقامات مربوط در شهرستان و استان را نیز اعلام کنند.

مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی قوه‌ قضاییه اظهارکرد: هنگام ثبت درخواست حتما باید حداکثر ۵ برگ از اوراق و مدارک مرتبط با درخواست را ضمیمه کنند، همچنین سمت خود را مشخص کرده و در صورت نمایندگی با وکالت، ارائه مستند الزامی است.

رفاهی بیان کرد: نتیجه درخواست متقاضیان از طریق پیامک اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در ادامه گفت: متقاضیان به منظور پیگیری درخواست‌های خود می‌توانند از طریق دو روش اقدام کنند به این صورت که برای شهروندان تهرانی شماره تلفن ۱۲۹، داخلی ۴ و برای سایر شهرستان‌ها شماره ۰۲۱۴۱۸۰۱، داخلی ۴ در نظر گرفته شده است تا با گرفتن این شماره‌ها از نتیجه درخواست‌های خود با خبر شده و نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

گزارش خطا
برچسب ها: قوه قضاییه
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر