کد خبر: ۹۵۶۵
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
افزایش قیمت بلیت اتوبوس به‌دلیل یکسر خالی بودن آن‌ها در مسیر‌های عزاداری اربعین صورت گرفته بود و با تمام شدن بازه اربعین، به حالت عادی بازمی‌گردد.

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: افزایش قیمت بلیت اتوبوس به‌دلیل یکسر خالی بودن آن‌ها در مسیر‌های عزاداری اربعین صورت گرفته بود و با تمام شدن بازه اربعین، به حالت عادی بازمی‌گردد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا؛ احمدرضا عامری اظهار کرد: افزایش قیمت بلیت اتوبوس برای زمانی است که یکسرخالی باشند، در حال حاضر هم اتوبوس‌هایی که برای مسیر رفت زائران به کشور عراق اعزام شده بودند، زائران را از این کشور به ایران بازمی‌گردانند و باز هم مسیر یکسر خالی را طی می‌کنند، از این رو همچنان این قیمت‌ها ادامه دارد، اما با تمام شدن بازه اربعین و برگشتن به حالت عادی و زمانی که اتوبوس‌ها مسیر دوطرفه داشته باشند، نرخ‌ها به سابق برمی‌گردد.

قیمت بلیت اتوبوس پس از اربعین به حالت عادی برمی‌گردد

او درباره موضوع کمبود اتوبوس‌ها نیز توضیح داد: با توجه به استقبال زائران، اگرچه تمام توان و ظرفیت اتوبوسرانی برای مراسم اربعین بسیج شده بودند، اما توان حمل‌ونقل کشور، یک توان محدود است و به همین دلیل در این مدت با کمبود مواجه شده بودیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر