کد خبر: ۹۵۸۰
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری:
حجت الاسلام علی کنگرلو گفت: این تشکل‌ها در قالب هیئات مذهبی، حسینیه‌ها مساجد، موسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی از زائرین مضجع شریف سیدالکریم و عزاداران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری گفت: ۱۳۰ هیئت مذهبی و تشکل مردمی شهرری از دلدادگان حسینی پذیرایی می‌کنند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران؛ حجت الاسلام علی کنگرلو گفت: این تشکل‌ها در قالب هیئات مذهبی، حسینیه‌ها مساجد، موسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی از زائرین مضجع شریف سیدالکریم و عزاداران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

۱۳۰ هیئت مذهبی و تشکل مردمی شهرری از دلدادگان حسینی پذیرایی می‌کنند

وی افزود: تعداد موکب‌ها نسبت به سال‌های گذشته افزوده شده و اقشار مختلف مردم شهرری با استفاده از کمک‌های خیرین با ایجاد موکب از جمعیت میلیونی که از شهر تهران و شهر‌های اطراف به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام پذیرایی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری افزود: این موکب‌ها با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ در پنج مسیر و خیابان‌های فداییان اسلام، شهید رجایی، کمیل، جاده قم، جاده ورامین و اطراف حرم حضرت عبدالعظیم ایجاد و به خدمت رسانی به عزاداران ودلدادگان حسینی مشغول هستند.

مسول کمیته فرهنگی ستاد اربعین شهرستان ری گفت: برنامه‌های فرهنگی مانند: برپایی نمازجماعت در طول مسیر و مساچد و بقاع متبرکه، حضور روحانیون و طلاب در کنار مواکب، غرفه‌های مختلف ویژه کودکان، حسینیه کودک، غرفه‌های پرسش و پاسخ و مشاوره، خاطره نویسی، مسابقات عکاسی، دل نوشته ها، تعزیه، پخش برورشور‌ها، حضور مداحان و قرائت زیارت اربعین و دیگر برناه‌های فرهنگی و هنری توسط فعالان فرهنگی و مردمی در روز اربعین انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر