کد خبر: ۹۶۰۲
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
تمرین ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ با صحبت‌های کارلوس کی‌روش آغاز شد و سپس بازیکنان مشغول پاسکاری و تمرین سبک شدند.

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور کارلوس کی‌روش از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در زمین چمن شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز، تمرین ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ با صحبت‌های کارلوس کی‌روش آغاز شد و سپس بازیکنان مشغول پاسکاری و تمرین سبک شدند.

محمد محبی، مهدی مهدی‌پور و وحید امیری پس از صحبت با کی‌روش تحت نظر پزشک و مربی بدنساز قرار گرفتند.

سه دروازه‌بان تیم ملی نیز زیر نظر لوپز در گوشه دیگری از زمین به تمرین پرداختند.

ریکاردو سیلوا بخش‌های مختلف تمرین را برای بازیکنان توضیح می‌داد و کی‌روش نیز در کنار ژوآئو آنالیزور تیم ملی عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت.

در ادامه تمرین بازیکنان تیم ملی پس از کار با توپ و انجام تمرینات گرم کردن، در قالب دو تیم در یک نیمه با بازی درون تیمی پرداختند.

کارلوس کی‌روش در حاشیه اولین جلسه تمرین تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سلام به همگی؛ خیلی تشکر می‌کنم که امروز به تمرین آمدید. مینی کمپ‌مان را در تهران شروع کردیم و بسیار خوشحالم که این فرصت را داشتم که دوباره با بازیکنان ایرانی امروز در تهران تمرین کنم.

وی ادامه داد: فقط می‌خواستم بگویم که فردا کارمان ادامه دارد و تمرین فردا در استادیوم آزادی است. قبل از اینکه تمرین شروع شود، ۱۵ دقیقه در اختیار رسانه‌ها خواهم بود. باز هم تشکر می‌کنم که امروز به تمرین آمدید. ساعت ۱۷ فردا وعده دیدار ما در استادیوم آزادی برای پاسخ به سوال خبرنگاران خواهد بود.

گفتنی است، دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود که ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین برای رسانه‌ها باز خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر