کد خبر: ۹۶۳۵
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مهسا امینی:
دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است.

رئیس جمهور گفت: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

به گزارش اکوپل نیوز؛ ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مرحومه مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.

دستور داده‌ام حادثه با دقت رسیدگی شود تا هیچ حقی ضایع نشود/ دختر شما همچون دختر خود من است

رئیس‌ جمهور دراین تماس تلفنی که امروز ظهر برقرار شد، با تأکید بر اینکه همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌داند، افزود: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

در این تماس تلفنی، خانواده مرحومه امینی ضمن تشکر از دستور فوری رئیس‌ جمهور برای رسیدگی به حادثه و همچنین تماس و ابراز همدردی ایشان، خواستار پیگیری مسئله تا روشن شدن ابعاد موضوع شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر