کد خبر: ۹۶۵۲
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
نماینده مردم تهران:
عده‌ای که ادعای روشنفکری دارند، سناریو‌های تکراری کشته سازی و ایجاد آشوب‌های ساختارشکنانه و اقدامات ضدامنیت ملی را همراه با کموله خون آشام و منافقان تروریست دنبال می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عده‌ای که ادعای روشنفکری دارند، سناریو‌های تکراری کشته سازی و ایجاد آشوب‌های ساختارشکنانه و اقدامات ضدامنیت ملی را همراه با کموله خون آشام و منافقان تروریست دنبال می‌کنند.

روشنفکران در مورد حادثه مرگ «مهسا امینی» با منافقان و سلطنت طلبان همراه نشوند

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از خانه ملت، رضا تقی پور در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به خانواده مهسا امینی گفت: عده‌ای که ادعای روشنفکری دارند، همگام و همراه با منافقین، سلطنت طلبان و مزدوران کودک کش صهیونیست و آل سعود در جنگ تمام عیار رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صف آرایی کردند و سناریو‌های تکراری کشته سازی و ایجاد آشوب‌های ساختارشکنانه و اقدامات ضدامنیت ملی را همراه با کموله خون آشام و منافقان تروریست دنبال می‌کنند.

وی افزود: به آن‌ها هشدار می‌دهیم که از خشم و طوفان و عزم ملت بترسید که دامانتان را خواهد گرفت و از تهمت، دروغ و افترا علیه این نظام مقدس و سربازان امنیت ملی پرهیز کنید که این شرط انصاف نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر