کد خبر: ۹۸۳۳
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
گاز مونوکسید کربن جان سه نفر از اعضای یک خانواده سرکانی را که شب در باغ خود بیتوته کرده بودند، گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از فوت سه نفر بر اثر گازگرفتگی در یکی از باغ‌های شهر سرکان خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا؛ سرهنگ رضا نوری در مورد جزئیات حادثه توضیح داد: گاز مونوکسید کربن جان سه نفر از اعضای یک خانواده سرکانی را که شب در باغ خود بیتوته کرده بودند، گرفت.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر فوت مشکوک سه نفر با هویت‌های معلوم شامل یک مرد ۵۳ ساله و دو زن ۴۰ و ۷۸ ساله که مادر، دختر و پسر خانواده بودند، در یکی از باغ‌های شهر سرکان، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ سرکان به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به منظور رسیدگی به اتفاق رخ داده به محل حادثه اعزام شدند.

مرگ ۳ نفر در یکی از باغ‌های شهر سرکان

نوری بیان کرد: براساس گزارش مأموران و طبق اعلام نظر کارشناسان اورژانس شهرستان این افراد به علت روشن کردن وسایل گرمازای غیراستاندارد (منقل ذغالی) در چادر و استنشاق گاز مونوکسید کربن، دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه اجساد متوفیان برای ادامه تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: پس از هماهنگی با دادستان و کسب دستور با حضور عوامل پلیس آگاهی شهرستان در محل حادثه اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از شهروندان خواست با توجه به ممنوعیت برپایی چادر از این کار خودداری کرده و با توجه به فرارسیدن فصل سرما در استفاده از وسایل گازسوز، نکات ایمنی را رعایت کنند.

گزارش خطا
برچسب ها: گازگرفتگی
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر