کد خبر: ۹۹۷۸
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
گروه‌های تروریستی در اغتشاشات اخیر با تمام ظرفیت به میدان آمده اند که در صحنه عمل با اقتدار فراجا و همراهی مردم عزیز نقشه شوم شان به شکست انجامید.

وزیر کشور با بیان اینکه "گروهک‌ها هیچ جایگاهی میان مردمان غیور و انقلابی استان کردستان ندارند" تاکید کرد: با اقتدار فراجا و همراهی مردم عزیز نقشه شوم دشمنان و گروهک‌های تروریستی به شکست انجامید.

به گزارش اکوپل نیوز، احمد وحیدی با حضور در محل ستاد فرماندهی فراجا در استان کردستان با تبریک هفته نیروی انتظامی به نیرو‌های خدوم و جان بر کف نیروی انتظامی در این استان، گفت: از همه خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و سرتاسر جهادی عزیزان فراجا که مخلصانه در تامین امنیت و آسایش عمومی تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در فراجا با یادآوری شرایط شکل گیری انقلاب اسلامی و تحولات سیاسی و اجتماعی آن دوران، گفت: رشادت‌های شهیدان بروجردی و کاوه در برابر دشمنان انقلاب و مقابله با گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب همواره الهام بخش است.

گروه‌های تروریستی در اغتشاشات اخیر با تمام ظرفیت به میدان آمده‌اند

وی در ادامه با بیان اینکه امروز گروهک‌های تروریستی برای بقای خود تلاش می‌کنند، خاطر نشان کرد: این گروهک‌ها هیچ جایگاهی میان مردمان غیور و انقلابی استان کردستان ندارند.

وحیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به استقبال تاریخی مردم کردستان از مقام معظم رهبری در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: مردم استان کردستان همواره هم پیمان با ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده اند.

تلاش گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب در ایجاد فضای اغتشاش و ناامنی در کشور، از دیگر محور‌های مورد اشاره وزیر کشور بود و در این خصوص گفت: گروه‌های تروریستی در اغتشاشات اخیر با تمام ظرفیت به میدان آمده اند که در صحنه عمل با اقتدار فراجا و همراهی مردم عزیز نقشه شوم شان به شکست انجامید.

وحیدی به تلاش اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی اشاره کرد و گفت: مسئولین استانی با تمام تلاش برای تقویت روند سرمایه گذاری وارد عمل شده اند که متاسفانه اغتشاشات اخیر موجب اخلال در جذب سرمایه گذاری در استان می‌شود.

وی گفت: مردم عزیز استان به خوبی از نیات و اهداف دشمنان در تضعیف پایه‌های اقتصادی کشور با پیشبرد ناامنی آگاه هستند و برای همین از فراجا درخواست دارند با قدرت در برابر آشوبگران مقابله کنند.

وحیدی با بیان اینکه برای مردم اهداف دشمنان کاملا قابل درک است، افزود: دولت آمریکا از یک طرف مردم ایران را تحریم می‌کند و از طرف دیگر ادعای حمایت از مردم ایران دارد.

وی در این خصوص گفت: فریضه جهاد تبیین ناظر به تشریح ابعاد دشمنی جریان نفاق و معاندان است و باید هر چه بیشتر ماهیت و اهداف جریان استکبار که همواره با مردم ایران خصومت ورزیده اند، روشنگری شود.

وزیر کشور با تاکید بر این امر که پلیس همواره با حسن نیت و اخلاق مداری در خدمت و آسایش مردم هستند، گفت: حفظ و تامین پایدار امنیت عمومی ایجاب می‌کند که نیروی پلیس در مواجهه با آشوبگران با قاطعیت و اقتدار تمام عمل نماید و این خواسته مردم است.

وحیدی با استناد به آیات شریفه مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ و الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ گفت: براساس این آیه قرانی، کار شیطان نفرت پراکنی، القای تردید و خشونت است و برای همین ضروری است هوشیاری لازم را نسبت به اهداف پلید دشمنان داشته باشیم.

وی در پایان گفت: دشمن امروز با عملیات روانی و بهره گیری از ابتکارات جدید به دنبال القای ناامیدی و ناامنی است و برای همین فراجا بایستی با بهره گیری از نظام دانشی نوین، بتواند ابتکار عمل‌های لازم را در برابر دسیسه‌های دشمن داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر