کد خبر: ۱۰۹۲۴
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
هادی چوپان عنوان نایب قهرمانی مستر المپیا 2023 را از آن خود کرد و جایزه 250 هزار دلاری دریافت کرد.

بامداد امروز در فینال مستر المپیای ۲۰۲۳ هادی چوپان نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. با این حال او جایزه قابل توجهی را به عنوان نایب قهرمان این دوره از آن خود کرد.

به گزارش اکوپل نیوز؛ فینال مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳، عالی‌ترین رقابت در مسابقات بدنسازی در سراسر دنیا صبح امروز برگزار شد.

 

در حالی که ایرانی‌های زیادی منتظر بودند تا هادی چوپان، قهرمان دوره قبلی این رقابت‌ها بتواند عنوان قهرمانی را تکرار کند، اما رای داوران این بار برای «درک لونسفورد» بود و او توانست به عنوان قهرمانی مستر المپیا دست پیدا کند. به این ترتیب هادی چوپان عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

نایب قهرمانی اگرچه برای هادی چوپان ناراحت کننده بود، آنچنان که واکنش‌های او در فضای مجازی هم این وضعیت را نشان می‌دهد، اما جایزه قابل توجهی هم برایش همراه داشت. جایزه ۲۵۰ هزار دلاری که می‌تواند یک سال دیگر هادی چوپان را در کورس رقابت‌ها برای حمله به عنوان قهرمانی مسترالمپیا قرار دهد.

نحوه توزیع جوایز در این مسابقات به این صورت است که «درک لونسفورد» که عنوان قهرمانی را کسب کرده برنده جایزه ۴۰۰ هزار دلاری شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر