کد خبر: ۹۹۲۰
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
شایعه پرداخت یک میلیارد تومان به حسن یزدانی برای سه دیدار درست نیست بلکه قرارداد وی کمتر از این رقم است.

رییس سازمان لیگ کشتی گفت: حسن یزدانی به همراه کامران قاسم‌پور با تیم‌های خود قرار ۸۰۰ میلیون تومانی امضا کرده و گران‌ترین ستاره‌های لیگ کشتی آزاد به شمار خواهند رفت.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا؛ حمید یاری در واکنش به قرارداد یک میلیارد تومانی حسن یزدانی در لیگ برتر کشتی، اظهار داشت: شایعه پرداخت یک میلیارد تومان به حسن یزدانی برای سه دیدار درست نیست بلکه قرارداد وی کمتر از این رقم است.

رییس سازمان لیگ کشتی ادامه داد: حسن یزدانی به همراه کامران قاسم‌پور با تیم‌های خود قرار ۸۰۰ میلیون تومانی امضا کرده و گران‌ترین ستاره‌های لیگ کشتی آزاد به شمار خواهند رفت. هر تیم می‌تواند از سه کشتی‌گیر قهرمانی جهان و ۲ ستاره خارجی در لیگ امسال بهره‌مند شود.

رقم قرارداد «حسن یزدانی» مشخص شد

یاری تصریح کرد: حسن یزدانی با صنایع مازندران و کامران قاسم‌پور نیز با انبوه سازان هوتن مازندران قرارداد خود را به امضا رساندند.

وی این راه هم گفت که تا امروز هیچ تیمی با کشتی گیران خارجی قراردادی را به امضا نرسانده بلکه تیم‌ها درصدد هستند تا نفراتی را در مراحل نهایی از ستاره‌های جهان بهره‌مند شوند. در لیگ امسال تیم‌های خوبی حضور دارند و پیش بینی قهرمان کار راحتی نیست.

رییس سازمان لیگ با بیان اینکه قرار داد سایر ملی‌پوشان و کشتی‌گیران در لیگ امسال چه میزان است؟ گفت: تیم‌های لیگ برتری برای تقویت خود قرارداد‌هایی میان ۵۰۰ تا ۱۵۰میلیون تومان به امضا رسانده‌اند. تاکنون حضور ۹ ملی پوش بلگراد با تیم‌ها نهایی شده و تنها رضا اطری با هیچ تیمی قرارداد نبسته است.

به گفته وی لیگ برتر کشتی آزاد از ۲۲ مهر با حضور هشت تیم آغاز خواهد شد.

یزدانی سال گذشته با تیم فولادین ذوب آمل قهرمان لیگ قرار داده بسته بود که به دلیل مصدومیت نتوانست برای این تیم به روی تشک برود.

براساس قرعه‌کشی انجام شده، لیگ کشتی آزاد در ۲ گروه برگزار خواهد شد. در گروه (الف) پترو پالایش بیلیش تاکستان، نیروی زمینی ارتش، انبوه سازان هوتن و دانشگاه آزاد و در گروه (ب) ستارگان ساری، مقاومت البرز، شهدای پاس و صنایع مازندران حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر