کد خبر: ۱۰۶۷۰
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
لیونل مسی قرارداد خود برای پیوستن به لیگ برتر فوتبال آمریکا را نهایی کرد. مدت قرارداد لیونل مسی دو و نیم فصل و مبلغ آن سالیانه بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار است.

لیونل مسی قرارداد خود برای پیوستن به لیگ برتر فوتبال آمریکا را نهایی کرد و اینتر میامی پس از سال‌ها برنامه‌ریزی توانست این ستاره فوتبال جهان را به خدمت بگیرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از یورونیوز؛ مسی که حدودا پنج هفته پیش از قصد خود مبنی بر پیوستند به اینتر میامی خبر داده بود، روز شنبه قرارداد خود را با این باشگاه فوتبال نهایی کرد. اینتر میامی او را در روز یک‌شنبه در ورزشگاه خود در فورت لادردیل معرفی می‌کند و نخستین بازی خانگی این تیم در دوران حضور مسی در چارچوب رقابت‌های جام لیگ‌ها دربرابر تیم کروز آزول مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد.

کنفرانس مطبوعاتی برای روز دوشنبه برنامه ریزی شده و انتظار می‌رود نخستین تمرین لیونل مسی با هم‌تیمی‌های جدیدش در روز سه‌شنبه برگزار شود.

لیونل مسی با قرارداد ۱۵۰ میلیون دلاری به اینتر میامی پیوست

بنابر اعلام پیشین باشگاه، مدت قرارداد لیونل مسی دو و نیم فصل و مبلغ آن سالیانه بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار است. درنتیجه مبلغ کل قرارداد چیزی بین ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون دلار خواهد بود.

اینتر میامی با پستی در حساب توئیتر خود به مسی خوش‌آمد گفت. همچنین دون گاربر، کمیسر لیگ برتر فوتبال آمریکا اعلام کرد: «ما از این که می‌بینم بزرگترین بازیکن فوتبال جهان باشگاه اینتر میامی و لیگ برتر آمریکا را انتخاب کرده است سر از پا نمی‌شناسیم. تصمیم او گواه بر حرکت و انرژی جاری در ورزش ما در آمریکای شمالی است. بی‌شک لیونل به دنیا نشان خواهد داد که لیگ برتر آمریکا می‌تواند مورد انتخاب بزرگان فوتبال جهان قرار گیرد.»

مسی پس از گذراندن تعطیلاتش، روز سه‌شنبه وارد فرودگاه فلوریدای جنوبی شد. او پس از انجام آزمایش‌های فیزیکی و مراحل اداری، قرارداد را در روز شنبه نهایی کرد.

مسی پس از گذراندن تعطیلاتش، روز سه‌شنبه وارد فرودگاه فلوریدای جنوبی شد. او پس از انجام آزمایش‌های فیزیکی و مراحل اداری، قرارداد را در روز شنبه نهایی کرد.

لیونل مسی که تا کنون هفت بار موفق به کسب توپ طلایی بهترین بازیکن جهان شده است، پیش از اینتر میامی دو سال را در تیم پاریس سن ژرمن گذراند. او در بیانیه‌ای گفت: «برای برداشتن گام بعدی در کارنامه کاریم با اینتر میامی در ایالات متحده بسیار هیجان‌زده‌ام. این فرصتی فوق‌العاده است و ما به همراه هم به ساخت این پروژه زیبا ادامه می‌دهیم. ایده این است که باهم برای دستیابی به اهدافی که تعیین کرده‌ایم، تلاش کنیم و من بسیار مشتاقم که اینجا در خانه جدیدم سهم خود را ایفا کنم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر