کد خبر: ۱۰۷۰۲
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷
مهدی طارمی تا پایان مدت قراردادش در تیم پورتو پرتغال کارش را پیش می‌برد.

ستاره فوتبال ایران تا پایان مدت قراردادش در تیم پورتو پرتغال کارش را پیش می‌برد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از فوتبال ۳۶۰، مهدی طارمی یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فوتبال اروپا بود و از همان روز نخست که فعالیت پنجره تابستانی آغاز شد، شایعات متعدد درباره آینده کاری طارمی هم شروع شدند و نام تیم‌های متعددی به عنوان مقصد آینده طارمی به میان آمد؛ از منچستریونایتد تا اینتر و میلان و حتی تیم‌هایی مانند ناپولی. حتی بحث حضور ستاره ایرانی در فوتبال عربستان هم مطرح شد و گفته می‌شد که او پیشنهادی جذاب از تیم الهلال عربستان دریافت کرده است.

مهدی طارمی در پورتو ماندنی شد!

مدیران باشگاه پورتو با توجه به اینکه مهدی طارمی تنها یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و او فصل آینده می‌تواند در انتقالی آزاد به تیم دیگری برود، تلاش خود را برای فروش ستاره ایرانی را آغاز کردند و قیمتی ۲۰ میلیون یورویی را برای فروش او به تیم‌های خواهانش اعلام کردند؛ آن‌هم در شرایطی‌که این رقم تا ۲۵ میلیون یورو هم افزایش پیدا کرد و البته در این میان رقم‌های بیشتری هم مطرح شد که تیم‌هایی که به دنبال جذب مهدی طارمی بودند، خواستار تخفیف باشگاه پرتغالی شدند.

میلانی‌ها که در سودای تقویت خط حمله‌شان بوده و به دنبال جذب مهاجم می‌گشتند، گوی سبقت را در مسیر جذب مهدی طارمی از سایر رقبا ربودند و به جدی‌ترین مشتری طارمی در بازار تابستانه تبدیل شدند؛ به‌طوری‌که در ۷۲ ساعت گذشته مذاکرات در بالاترین سطح ممکن میان دو باشگاه برگزار شد و جالب آنکه توافق ۱۵ میلیون یورویی برای انتقال مهدی طارمی از پورتو به میلان هم نهایی شد، اما در این میان ستاره ایرانی در زمینه توافق با مدیران باشگاه میلان موفق نبود و عدم تحقق خواسته‌های مالی او باعث شد تا این انتقال بزرگ منتفی شود.

خواسته‌ای که معامله بزرگ را برهم زد!

طارمی روز گذشته مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه میلان داشت و حتی بحث سفر او به ایتالیا و حضورش در تست‌های پزشکی هم مطرح شد و به نظر می‌رسید که انتقالش به سری‌آ ایتالیا نهایی شده، اما در این میان، عدم برآورده شدن مطالبات طارمی از میلانی‌ها باعث بن‌بست در مذاکرات شد. براساس گزارش‌های منتشر شده، انتقال ۱۵ میلیون یورویی طارمی به سن‌سیرو، در آستانه نهایی شدن بود؛ اما تغییر در مفاد شخصی قرارداد، توسط واسطه‌های متفاوت که حق کمیسیون و افزونه‌های بیشتری می‌خواستند، معامله را به هم زد. برخی از این واسطه‌ها، خواهان ۲ و حتی ۳ برابر شدن ارقام قبلی بودند، اما میلان در مقابل این خواسته‌ها تسلیم نشد.

خورخه نونو پینتو داکاستا مدیر باشگاه پورتو امشب (پنجشنبه) با مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم جلسه‌ای را برگزار کرد و بعد از جلسه انجام شده، انتقال طارمی رسماً به میلان منتفی شد و او در فصل ۲۴-۲۰۲۳ کارش را در تیم پرتغالی پیش خواهد برد و در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو ماندنی است. میلانی‌ها بعد از ناکامی در جذب مهدی طارمی و شکست این پروژه نقل‌وانتقالاتی، حالا در ساعات پایانی فعالیت پنجره تابستانه به دنبال جذب میسن برستو مهاجم تیم چلسی هستند.

طارمی سابقه ۸۰ بار گلزنی برای تیم پورتو را در کارنامه خود دارد و بدون‌شک در فصل پیش‌رو به دنبال ۳ رقمی‌کردن شمار گل‌هایش با پیراهن تیم پرتغالی است. ستاره ایرانی در چهارمین فصل پیاپی باید کارش را در تیم پورتو پیش ببرد؛ آن‌هم در حالی‌که پورتویی‌ها براساس قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا باید خود را برای رویارویی با بارسلونا، شاختار و آنتورپ آماده کنند و مطمئنا بعد از شروع ناموفق طارمی در فصل جدید فوتبال باشگاهی پرتغال، حالا همگان در انتظار درخشش دوباره او در ترکیب پورتو بعد از گذراندن روز‌های پرسروصدا در بازار تابستانه هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر