کد خبر: ۱۰۷۵۶
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
مدرسه فیلم پدرام صدرایی با افتخار، قدرت و با شعار «با هم و برای هم، برای تاثیری ماندگار بر جهان شگفت انگیز سینما» قدم در عرصه فیلمسازی می‌گذارد.

نخستین نشست عمومی مدرسه فیلم پدرام صدرایی روز پنجشنبه بیستم مهر ماه جاری در محل شهر کتاب الهیه برگزار و با استقبال و حضور چشمگیر فعالان حوزه فیلمسازی مواجه شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صبا، این گروه آموزشی_فیلمسازی تازه تاسیس با مدیریت پدرام صدرایی و با تکیه بر ساختاری نو در نظر دارد از فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند اعضای خود حمایت و فرآیند تهیه و تولید فیلم را برای فیلمسازان جوان تسهیل کند.

«مدرسه فیلم پدرام صدرایی» شروع به کار کرد

در این نشست صدرایی با بیان ساختار، اهداف و شیوه کار این گروه آموزشی_فیلمسازی تاکید کرد که مدرسه فیلم با تکیه بر توانایی‌های اعضای خود و با انتخاب ایده‌های خلاق مناسب فیلم کوتاه و سپس انجام مراحل مشاوره فیلمنامه و کارگردانی این آثار، علاوه بر فراهم کردن امکانات ساخت فیلم در شرایط اقتصادی پیچیده امروز کشور، راه را برای ورود سینماگران جوان به عرصه فیلمسازی حرفه‌ای هموار می‌کند.

‎او همچنین اظهار داشت: مدرسه فیلم پدرام صدرایی با افتخار، قدرت و با شعار «با هم و برای هم، برای تاثیری ماندگار بر جهان شگفت انگیز سینما» قدم در عرصه فیلمسازی می‌گذارد.

پدرام صدرایی همچنین با بیان چشم‌انداز مدرسه فیلم تاکید داشت که امتیاز این مجموعه مبتنی بر دانش، خلاقیت، همکاری و مدیریت پروژه‌هاست و هدف آن ارائه یک مکتب فیلمسازی مستقل است.

در ادامه نشست، اعضای مدرسه فیلم با عضویت در کارگروه‌های تخصصی به شکل رسمی همکاری خود را با این گروه آموزشی _فیلمسازی آغاز کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر