کد خبر: ۱۰۸۷۷
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
گفت: زمانی که بازیکن بودم می‌توانستم راهی هر تیمی شوم، اما در مربیگری اینگونه نیست. من تنها در دو سه تیم می‌توانم کار کنم.

زین الدین زیدان از دلیل رد پیشنهاد منچستریونایتد و چند تیم بزرگ دیگر سخن به میان آورد.

به گزارش دیلی میرر، زین‌الدین زیدان در طول دوران حضورش در رئال مادرید نشان داد که مربی بسیار بزرگی است و می‌تواند مانند دوران فوتبالش در دنیای مربیگری هم بدرخشد و نتایج بسیار خوبی کسب کند.

زیدان با رئال مادرید روز‌های درخشانی را رقم زد و در نخستین تجربه مربیگری خود سه بار پیاپی این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند.

زین الدین زیدان دلیل رد پیشنهاد منچستریونایتد را گفت

این چهره محبوب فرانسوی باوجود پیشنهاد‌های زیادی که در سال‌های اخیر داشته هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. منچستر یونایتد در سال ۲۰۲۱ رسما به زیدان پیشنهاد داد، اما او باوجود جدایی از رئال حاضر نشد که راهی شیاطین سرخ شود.

زیدان سکوت خود را شکست و از دلیل رد پیشنهاد‌های مختلف در سال‌های اخیر از جمله پیشنهاد منچستریونایتد سخن به میان آورد و گفت: زمانی که بازیکن بودم می‌توانستم راهی هر تیمی شوم، اما در مربیگری اینگونه نیست. من تنها در دو سه تیم می‌توانم کار کنم.

او ادامه داد: به عنوان مثال زبان یک مانع است. مردم به من می‌گویند که چرا راهی منچستر یونایتد نمی‌شوم. من انگلیسی را خوب صحبت نمی‌کنم و این یک مشکل است. بعضی از مربیان راهی کشور‌هایی می‌شوند که زبان آن‌ها را نمی‌فهمند، اما من نگاه متفاوت‌تری دارم و نمی‌توانم چنین کاری انجام دهم.

نتایج ناامید کننده شیاطین سرخ با تنهاخ باعث شده است تا بار دیگر بحث حضور زیدان در این تیم مطرح شود، اما این اظهار نظر زیزو نشان داد که تمایلی برای حضور در لیگ جزیره ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر