کد خبر: ۱۰۸۸۹
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
ایران رسماً به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانى مردان جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

با راى مثبت اعضاى کنگره فدراسیون جهانى، ایران رسماً به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانى مردان جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام، شب گذشته (سه شنبه- ۹ آبان ماه) کنگره فدراسیون جهانى پرورش اندام و فیتنس (IFBB) با حضور نمایندگان ۱۰۲ کشور از ۵ قاره جهان در حالى برگزار شد که رئیس فدراسیون بدنسازى ایران از مدت‌ها قبل درخواست میزبانى مسابقات جهانى ۲۰۲۴ را به فدراسیون جهانى ارائه کرده بود.

مسابقات پرورش اندام مردان جهان ۲۰۲۴ در ایران برگزار می‌شود

در این کنگره که سفیر ایران در اسپانیا نیز به عنوان مهمان ویژه حاضر شده بود، رئیس فدراسیون جهانى وقتى را در اختیار عبدالمهدى نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازى ایران قرار داد تا در خصوص برنامه ایران براى میزبانى از مسابقات قهرمانى جهان در سال ۲۰۲۴ توضیحاتى را ارائه کند. پس از توضیحات نصیرزاده درخواست میزبانی ایران به راى گذاشته شد که با راى مثبت اکثریت حاضرین، ایران رسما به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانى مردان جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

بعد از پخش تیزر رسمى مسابقات قهرمانى جهان در سال ۲۰۲۴ در ایران، رئیس فدراسیون جهانى در حضور نمایندگان ۱۰۲ کشور جهان از سفیر ایران در اسپانیا با اهداى لوحى تقدیر و تشکر کرد. همچنین عبدالمهدى نصیرزاده در صحبت‌هاى خود با دعوت از تمام کشورها، حضور نماینده دولت ایران را نشان دهنده حمایت کامل مسئولان کشورمان از میزبانى این مسابقات دانست.

لازم به ذکر است هفتاد و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانى جهان از امروز چهارشنبه با حضور حدود ۱۳۰۰ ورزشکار از ۱۱۶ کشور جهان در سانتاسوسانا اسپانیا آغاز مى‌شود.

بعد از پیگیرى‌هاى مستمر و رایزنى‌هاى جدى فدراسیون بدنسازى ایران در سال‌هاى اخیر حالا ایران باید خود را براى بزرگترین رویداد پرورش اندام و فیتنس جهان آماده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر