کد خبر: ۱۰۸۹۹
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
یحیی گل‌ محمدی درباره صحبت‌های جواد نکونام گفت: شروع کننده این مساله ایشان بودند و من جواب کسی که بلد نیست به بزرگتر خود احترام بگذارد و یاد نگرفته را نمی‌دهم.

سرمربی استقلال گفت: اگر خطاب گل محمدی از بیان «آدم‌های بیخودی» با من بوده باید بگویم گل محمدی در حد من نیست که از من صحبت کند.

به گزارش اکوپل نیوز؛ جواد نکونام پنجشنبه شب بعد از تساوی در برابر شمس آذر اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت خوبی را بعد از گل از دست دادیم و نتوانستیم به گل برسیم و اختلاف را زیاد کنیم.

وی افزود: در نیمه اول با توجه به اینکه موقعیت زیادی از دست دادیم شرایط برای ما سخت شد و حریف فشار زیادی آورد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: در ابتدای نیمه گل را روی جاگیری اشتباه خوردیم، اما بعد از آن از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و فاصله را زیاد نکردیم.

وی با بیان اینکه تیم حریف چیزی در ادامه برای از دست دادن نداشت و سبک بازی خود را عوض کرد، عنوان کرد: در نهایت بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

نکونام با بیان اینکه علی رغم مصدومیت‌هایی که داشتیم بازیکنان با غیرت بازی کردند، تاکید کرد: با توجه به اینکه صدر جدول بودیم انتظار داشتیم بازی را ببریم، اما در نهایت به تساوی رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه تمرکز ما روی تیم و کار خودمان است و حواشی روی تیم ما تأثیر ندارد، بیان کرد: همیشه سعی کردم احترام هم بازی و دوستان خود را داشته باشم، اما سال گذشته بعد از پیروزی در برابر پرسپولیس اشتباه کردم جواب گل محمدی را ندادم.

وی اضافه کرد: اگر خطاب گل محمدی از بیان «آدم‌های بیخودی» با من بوده باید بگویم گل محمدی در حد من نیست که از من صحبت کند.

سرمربی استقلال در پایان تاکید کرد: فوتبال فقط جام و قهرمانی نیست و سعی کنیم اخلاق را رعایت کنیم.

نکونام: «گل‌محمدی» در حد من نیست/ گل محمدی: جواب کسی که بلد نیست به بزرگتر خود احترام بگذارد نمی‌دهم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: نتیجه بازی مقابل صنعت نفت آبادان آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت که با نتیجه ۲ بر ۲ به نفع سرخپوشان به پایان رسید، بیان کرد: نتیجه بازی نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتیم. خیلی خوب شروع کردیم، اما روی ضد حمله حریف گل خوردیم. تیم نفت آبادان در فاز حمله بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد. با سرعت دادن به بازی به گل هم برسد.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در نیمه دوم تسلط خوبی روی بازی داشتیم و توانستیم دو گل هم بزنیم، تا ثانیه‌های آخر هم برنده بودیم که متاسفانه اسیر اتفاقات بازی شدیم. بیشتر از ۳ یا ۴ بار روی دروازه ما نیامدند، اما دو گل خوردیم که شاید باید یک بازنگری روی فاز دفاعی خودمان داشته باشیم.

گل‌محمدی ادامه داد: از سمت دیگر هم باید در بحث گل‌زنی که مشکل داریم بیشتر تمرکز کنیم و کیفیتی که باید را در خط حمله نداریم. این مساله کار را سخت می‌کند و نمی‌توانیم ۷ - ۸ موقعیت گل در هر بازی داشته باشیم و یکی دو تا از آن‌ها را گل کنیم. در چنین شرایطی کار سخت می‌شود، اما در وضعیت فعلی موجودی ما همین است و باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم تا این نقطه ضعف را پوشش دهیم.

او درباره مشکلات داوری نیز توضیح داد: صحنه گلی که ما خوردیم را ببینید توپ کامل از خط رد نشد، اما در هر صورت بازی راحتی برای قضاوت نبود و در مجموع فکر می‌کنم که آقای صفایی قضاوت خوبی داشتند. این صحنه را باید کارشناسان جواب درست‌تری بدهند، اما چیزی که من دیدم به نظرم توپ کامل رد نشد.

گل‌محمدی درباره صحبت‌های جواد نکونام علیه او نیز گفت: شروع کننده این مساله ایشان بودند و من جواب کسی که بلد نیست به بزرگتر خود احترام بگذارد و یاد نگرفته را نمی‌دهم. همین جا موضوع را تمام شده می‌دانم. امیدوارم که حداقل فوتبالی‌ها و همه مربیان بتوانند یاد بگیرند که احترام بگذارند. این مساله موضوعی است که باید به آن توجه کرد، چیزی است که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شده است.

گل محمدی در مورد لنگ زدن داور در نیمه دوم بازی و جا ماندن در برخی صحنه هاگفت: من متوجه چنین چیزی نشدم.

او در مورد شایعات انتقال لوکادیا به پرسپولیس گفت: به نظرم خیلی زود است که راجع به این صحبت کنیم که چه کسی به پرسپولیس اضافه می‌شود و فکر می‌کنم باعث بی تمرکزی برای بقیه مهاجمان می‌شود. نظرم از الان راجع به نقل و انتقالات صحبت نکنیم بهتر است. اجازه بدهید در فصل نقل و انتقالات بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیر جدل‌هایی که با سرمربیان دیگر دارد بر روی تمرکز تیم گفت: قبلا هم بوده است، اما به نظرم مساله‌ای که امسال تیم را اذیت می‌کند، مشکلات و مسائل داخلی تیم است. همیشه این مسائل بوده و باید بتوانیم مشکلات خودمان را حل کنیم. این فقط بازیکنان و مربیان نیستند و اجزای دیگر هم دارد و باید با ایجاد آرامش فضای خوبی برای کار کردن ایجاد کرد. فضا مهیا باشد، آرامش و تمرکز بازیکنان بیشتر می‌شود و بر روی مسائل فنی هم تاثیر می‌گذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر