کد خبر: ۱۱۰۳۳
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
«چای تلخ» اثر مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی مسعود تکاور و آرزو عباسی نیمه بهمن ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

«چای تلخ» اثر مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی مسعود تکاور و آرزو عباسی نیمه بهمن ماه در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش اکوپل نیوز؛ «چای تلخ» تازه‌ترین اثر این کارگردان سینما و تئاتر پس سال‌ها دوری از فضای تئاتر است.

علی عبادت طلب، مهری آل آقا، شایان طهماسب پور، علی عطایی، اشکان هورسان، سعیدشاکری، رضا حسینی نژاد، سمیه حسینی، السافتحی، مریم نایبی، سراج الدین دادگستر، امیرحسین صفاپور، امیرفراهانی در چای تلخ به عنوان بازیگر نقش افرینی خواهند کرد و از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حسن عابدی مشاور کارگردان، مریم شفیعی، منشی صحنه، محمدرضا زند دستیار کارگردان، شهاب شریفی طراح صحنه، مهتاب حسنی طراح لباس، حسن شفیعی موسیقی. رضا حسین نژاد مدیر تولید، میلادبشارتی و ایمان راعی دستیاران تولید، مریم بابایی مدیر روابط عمومی، سید محمدسادات سیادت مدیر تبلیغات و رسانه اشاره کرد.

علی عبادت طلب پس از سال‌ها با چای تلخ به روی صحنه بر می‌گردد

چای تلخ نمایشی ایرانی است که به مسایل و مشکلات اجتماعی می‌پردازد و از محتوای تراژیک و کمدی برخوردار است و در طول اجرا اوقات خوشی را برای تماشاچیان فراهم خواهد کرد.

در این نمایش چهره‌های قدیمی و جوانان تئاتری حضور دارند و تمرینات خود را از اوایل دی ماه آغاز کرده اند.

علی عبادت طلب از چهره‌های قدیمی تئاتر از بازیگران این نمایش است که به تازگی از بستر بیماری برخواسته و بعد از پنج سال جراحی‌های متناوب و تصادف سنگینی که به خانه نشینی او منجرشده بود برای اولین بار به روی صحنه خواهد رفت.

علی عبادت طلب بازیگر ایرانی سینما و تئاتر است که البته بیشتر به واسطه اجراهایش روی صحنه شناخته می‌شود تا کار‌های سینمایی، بازیگری که یک سرقت وحشیانه، زندگی اش را تحت الشعاع قرار داد و بعد از بیست و هشت بار تحت جراحی قرار گرفتن به تازگی توانسته به روی صحنه برگردد.

علی عبادت طلب بیشتر با کار‌های تئاتر شناخته می‌شود و در تلویزیون هم چندین ایفای نقش داشته است. از جمله تئاتر‌های او میتوان به اجرای یک شاخه گل سرخ، بذاریه امشب بگذره، دشمن مردم، ۶۴۱۰، دمی در بازار هیزم فروشان و برج آزادی اشاره کرد.

سریالی که باعث دیده شدن علی عبادت طلب در تلویزیون شد بازی در سریال تب سرد می‌باشد که او یک نقش منفی در این سریال را بر عهده گرفته بود.

این هنرمند در مشکل گیتی، خیابان یکطرفه، خط‌شکن، زنبق‌های وحشی، کلانتر، دولت مخفی، فقط به خاطر تو و سریال توبه به کارگردانی مسعود رشیدی که در نوبت پخش سیما است نیز نقش آفرینی کرده است.

عبادت طلب به عنوان مدرس تئاتر در دانشگاه علمی کاربردی، آموزشگاه هلیا فیلم، آموزشگاه آزاد فیلم مسعود کیمیایی و مدرسه عالی بازیگری داریوش ارجمند نیز فعالیت می‌کند.

گزارش خطا
برچسب ها: تئاتر
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر