کد خبر: ۱۱۰۴۱
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
حسین کشفی اصل، بازیگران تازه‌ترین اثر نمایشی خود را با عنوان «عدد‌های نشده» معرفی کرد.

حسین کشفی اصل، بازیگران تازه‌ترین اثر نمایشی خود را با عنوان «عدد‌های نشده» معرفی کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط‌ عمومی گروه، حسین کشفی اصل، طراح و کارگردان نمایش «عدد‌های نشده»، در حالی که کم‌تر از یک هفته به آغاز اجرا‌های این نمایش باقی مانده، فهرست بازیگران حاضر در این تئاتر را اعلام کرد.

بازیگران نمایش «عدد‌های نشده» معرفی شدند

بازیگرانی که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند، عبارتند از:

عزالدین توفیق، فرید رحمتی، وحید کریمی، شهاب عباسیان، کیمیا جواهری، رویا بختیاری، مهیار اسلامی، کامران اقتداری، الهه پورجمشید و شیما خوش‌اقبال.

«عدد‌های نشده» به نویسندگی محمد میرعلی‌اکبری، کارگردانی حسین کشفی اصل و تهیه‌کنندگی وحید کریمی از نیمه‌ی بهمن‌ماه در مجموعه‌‎ی تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

میرعلی‌اکبری این نمایش‌نامه را سال ۹۷ نوشته که به صورت کتاب چاپ و توزیع شده است. حسین کشفی اصل قبلاً در نمایش‌هایی مانند «الاویاتان»، «پولانسکی» و «پنگوئن‌های افسرده» به کارگردانی محمد میرعلی‌اکبری بازی کرده بود و «عدد‌های نشده»، نخستین همکاری او و میرعلی‌اکبری به عنوان نویسنده و کارگردان است.

همچنین وحید کریمی علاوه بر بازی در «عدد‌های نشده»، تهیه‌کنندگی این اثر نمایشی را بر عهده دارد. او خردادماه امسال نیز با ایفای نقش در نمایش «زوج ناجور»، هم‌بازی حسین کشفی اصل بود.

در خلاصه‌ داستان این نمایش آمده: آدم‌هایی که عمری دویدند و نرسیدند؛ این نرسیدن‌ها ممکن است گاهی اوقات به خانواده برگردد، گاهی اوقات به جامعه و گاهی به خود فرد. در هر صورت، نرسیدن به رویا‌ها و آرزو‌های فردی می‌تواند تاثیرات مخربی در روحیه هر انسانی داشته باشد که گاهی می‌تواند تا مرز ساختن توهمات عجیب و غریب ذهنی پیش برود. «عدد‌های نشده» قصه آدم‌هایی‌ست که در دوران زیست خود هیچ عددی نشده‌اند!

دیگر عوامل نمایش «عدد‌های نشده» از این قرارند:

امیررضا باباولیان، علی‌رضا فیروزآبادی (گروه کارگردانی)، نیلوفر رازمند (منشی صحنه)، حسین کشفی اصل (طراح صحنه و لباس)، رضا خضرایی (طراح نور)، اشکان قازانچایی (طراح گرافیک)، مهدی عمادی (عکس و ساخت تیزر)، امین قنبری (ساخت موشن)، کوروش ابراهیم‌زاده (هماهنگی و امور اجرایی)، احمدرضا حجارزاده (امور رسانه و اطلاع‌رسانی).

گفتنی است نمایش «عدد‌های نشده» به نویسندگی محمد میرعلی‌اکبری، کارگردانی حسین کشفی اصل و تهیه‌کنندگی وحید کریمی، از روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه تا هفته سوم اسفندماه، هر روز (غیر از شنبه‌ها) ساعت ۱۸ در سالن قشقایی مجموعه‌ی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی، برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال در نشانی https://www.tiwall.com/p/adadhaye.nashode ۳ مراجعه کنند.

گزارش خطا
برچسب ها: تئاتر
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر