- سرقت ۴۲ میلیون دلار از سفارت ایران در سوریه صحت ندارد
- معاون بانک مرکزی: بازار ارز تجاری با هدف تکنرخی شدن ارز از ۲۶ آذر عملیاتی میشود
- رهبر انقلاب: مناطق تصرفشده سوریه آزاد خواهد شد
- حقوق گمرکی واردات موبایل مشخص شد/گوشی بالای هزار یورو ۳۰ درصد تعیین شد
- دونالد ترامپ: مجوز سرمایهگذاری تا یک میلیارد دلار سریعا صادر میشود
- عوارض واردات خودرو در سال آینده ۶۰ درصد تعیین شد
- میزان مالیات بر خانههای لوکس در سال ۱۴۰۴ تعیین شد
- خودکشی ۳ برادر جوان در تهرانپارس تهران
- ۴۵ سالگی علی کوچولو شخصیت معروف برنامه کودک دهه ۶۰
- همتی: باید همه ابزارهای لازم برای تحقق رشد اقتصادی را به کار بگیریم
- اولین محموله خودروهای وارداتی در بوشهر تخلیه شد
- رئیس قوه قضاییه: ممکن است در این روزها شیطنتها بیشتر شود
- مسعود پزشکیان: ادبیات دستوری تاثیرگذار نیست
- ابومحمد جولانی، رهبر شورشیان سوری هیئت تحریر شام کیست؟
- ورود گروههای مسلح به محوطه کاخ ریاستجمهوری دمشق
- حکومت بشار اسد سقوط کرد/ دمشق به کنترل مخالفان درآمد
مدیرعامل ایران خودرو: خودرو ریرا آبروی صنعت خودرو کشور است
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طراحی و تولید ریرا، محصول جدید این خودروساز بهعنوان نخستین کراساوور ملی را آبروی صنعت خودرو کشور خواند و بر عرضه آن با بالاترین سطح کیفی تاکید کرد.
به گزارش ایکوپرس؛ علیمردان عظیمی در نشستی با مدیران ارشد ایرانخودرو به مناسبت روز ملی کیفیت، اظهار کرد: انتظار جامعه عرضه محصولی باکیفیت است و نباید ذرهای از اهداف کیفی تخطی شود.
وی با بیان اینکه باید نظارتهای کیفی از سطح مواد اولیه و قطعات صورت گیرد، تخطی از اهداف کیفی را خط قرمز تولید دانست و خاطرنشان کرد: پروژههای خوبی در زنجیره تامین تعریف شده و نظامهای کیفی مناسبی در خطوط تولید برخی از قطعهسازان پیادهسازی شده است که باید به تعداد بیشتری از سازندگان تسری پیدا کند.
عظیمی، ضمن تقدیر از تیم عملیاتی برای تولید ریرا، اظهار کرد: با توجه به اینکه ریرا، نخستین محصول کراساوور ملی است که در شرایط سخت تحریمهای بینالمللی متولد شد، در زمینه ارایه خدمات به مشتریان نیز باید برنامهریزی ویژهای صورت گیرد.
به گفته وی، برای هر دستگاه خودرو ریرا که به مشتری تحویل داده میشود، کارشناس پشتیبان نیز به صورت مستمر مراقبت آن را برعهده داشته باشد تا در صورت نیاز، با سرعت بالایی نسبت به امدادرسانی اقدام شود.
مدیرعامل ایرانخودرو ضمن تاکید بر آموزش شبکه خدمات پس از فروش و مشتریان ریرا گفت: در این خودرو امکاناتی وجود دارد که تاکنون در هیچیک از محصولات داخلی بهکار نرفته است، لذا باید مشتریان در زمان تحویل و کارکنان شبکه خدمات پس از فروش برای ارایه خدمات به این خودرو آموزشهای لازم را دریافت کنند.
عظیمی خودرو جدید ایرانخودرو را حاصل اراده ملی مهندسان این شرکت دانست و گفت: با عرضه این خودرو به سطح کیفی و فنی خودروسازان جهانی نزدیک خواهیم شد؛ به طور قطع ریرا رقیبی برای محصولات مشابه وارداتی خواهد بود و امیدواریم با عرضه خودروهای باکیفیت و در سطح جهانی، مشتریان محصول ایرانی را به خودروهای وارداتی ترجیح دهند.