کد خبر: ۱۵۷۰
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۸
دانیه عقیل، در رده‌بندی کلی این مسابقات توانست رتبه چهاردهم را از آن خود کند و در کلاس «T ۳» نیز موفق شد جایگاه دوم را کسب کند.

دانیه عقیل در نخستین حضور خود در مسابقات اروپایی مجارستان، مقام دوم کلاس «T ۳» را کسب کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از العربیه، ششمین دوره رقابت‌های جام جهانی رالی کراس کانتری (قهرمانی کوهستان) «BAHA»، پنج‌شنبه ۱۲ اوت، در کشور مجارستان برگزار شد که دانیه عقیل، راننده رالی زن سعودی، نخستین حضور خود در یک رویداد بین‌المللی را با کسب مقام دومی در کلاس «T ۳» جشن گرفت.

دانیه عقیل، موفق شد در دور اول این رقابت‌ها، مسافت ۸۸.۳۰ کیلومتری را در جایگاه دوم به اتمام برساند.

موفقیت زن سعودی در جام جهانی رالی قهرمانی کوهستان مجارستان

عقیل، در نخستین حضور خود در مسابقات اروپایی مجارستان، مسافت کلی ۸۶۱ کیلومتری پیست «BAHA» را با ثبت زمان ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه و ۴۲ ثانیه، جایگاه دوم کلاس «T ۳» را از آن خود کرد.

رقابت‌های جام جهانی رالی کراس کانتری، با ۲۰ راننده به نمایندگی از کشور‌های مختلف برگزار شد که از جمله یاسر بن سعیدان، یزید الراجحى و صالح السیف در بخش اتومبیل‌رانی و هیثم التویجری و فیصل السویح نیز در دوچرخه‌سواری، این بانوی سعودی را در این مسابقات همراهی کردند.

موفقیت زن سعودی در جام جهانی رالی قهرمانی کوهستان مجارستان

دانیه عقیل، در رده‌بندی کلی این مسابقات که به مدت سه روز در کشور مجارستان پیگیری شد، توانست رتبه چهاردهم را کسب کند و در کلاس «T ۳» نیز موفق شد جایگاه دوم را کسب کند.

این بانوی سعودی در پایان این مسابقات در مصاحبه‌ای اختصاصی با «العربیه»، عنوان کرد: «بسیار خوشحال هستم که توانستم مقام دوم مسابقات جام جهانی کراس کانتری مجارستان را کسب کنم. من با تصاحب این جایگاه امتیازات لازم برای شرکت در مسابقات آتی را به دست آوردم.»

موفقیت زن سعودی در جام جهانی رالی قهرمانی کوهستان مجارستان

او ادامه داد: «رقابت‌های امروز کمی دشوار بودند و سرعت متوسط آن کم بود، اما من چیزی‌های زیادی را آموختم و از شرکت در این مسابقات لذت بردم.»

راننده رالی زن سعودی در پایان خاطرنشان کرد: «این نخستین رویداد بین‌المللی است که در آن شرکت کردم. پیشتر در مسابقات «BAHA» در کشور اردن مسابقه داده‌ام، اما سطح رقابت‌های خاورمیانه با رویداد‌های جهانی کاملا متفاوت بود.»

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر