کد خبر: ۱۶۷۷
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
سیدی گفت: از اسفند 98 تا به امروز موفق به دریافت طلب خود از باشگاه پرسپولیس نشدم

به گزارش اکوپل نیوز،محسن سیدی مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس در مورد شکایت خود از سرخپوشان برای دریافت طلبش اظهار داشت: من از اسفند ۹۸ تا به امروز موفق به دریافت طلب خود از باشگاه پرسپولیس نشدم و باید اعتراف کنم که باشگاهی با این قدمت توان پرداخت ۶۵ میلیون طلب یک مربی ایرانی را ندارد، اما با ندانم کاری‌های برخی از مدیران، این باشگاه محکوم به پرداخت میلیارد‌ها تومان پول می‌شود.

بنده که مدیرعامل وقت باشگاه را به خدا واگذار کرده‌ام.

وی ادامه داد: بعد از توافق و صرف‌نظر از مبلغ کل قرارداد ناگزیر شدم شکایتی را تنظیم و در اسفند ماه ۹۹ در اختیار کمیته تعیین وضعیت قرار دادم و با توجه به مدارک موجود رأی آن کمیته به نفع بنده بود، اما متأسفانه برای این کمیته فقط حق دادرسی اولویت دارد.

وی افزود: بنده از آقای عزیزی خادم و آقای بهاروند خواهش می‌کنم به این پرونده‌ها ورود کرده و تکلیف طلبکاران فوتبالی را سروسامان دهند.

مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس افزود: بار‌ها با مشاور حقوقی باشگاه تماس گرفته یا پیام دادم. متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت و بعد از این دوباره با کمیته تعیین وضعیت تماس گرفتم و آن‌ها هم اعلام کردند طبق ماده ۸۹ و بند ب طی نامه‌ای سازمان لیگ را در جریان این موضوع قرار دهم.

محسن سیدی بیان داشت: در تاریخ ۵ مرداد به سازمان لیگ نامه زده‌ام، ولی تا به امروز هیچ خبری نشده است. باید به نور‌شرق یک خسته نباشید بگویم بابت پایمال کردن حق و حقوق مربیان داخلی! سؤال من این است که تیمی که این همه طلبکار دارد چطور قرارداد جدید ثبت می‌کند؟

سیدی خاطرنشان کرد: متأسفانه وضعیت فوتبال ایران بسیار اسفناک است و با توجه به این روند شک ندارم با وجود بی‌کفایتی که در برخی از مدیران ما شاهد هستیم، در آینده نزدیک با مشکل نیرو‌های انسانی مواجه می‌شویم.

این چه قانونی است که یک مربی طی یک فصل می‌تواند هر جا که دوست دارد، برود و کار کند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر