کد خبر: ۲۷۳۵
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و ۲ طلای جهان در مبارزه فینال وزن ۸۶ کیلوگرم برابر دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید.

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با شکست دیوید تیلور موفق به کسب مدال طلای جهان شد.

به گزارش اکوپل نیوز، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که در اسلو پایتخت نروژ در حال برگزاری است، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و ۲ طلای جهان در مبارزه فینال وزن ۸۶ کیلوگرم در مبارزه‌ای حساس که بسیاری از کشتی دوستان ایران و جهان در انتظار دیدن آن بودند، برابر دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای جهان شد و انتقام ۳ شکست قبلی مقابل تیلور را گرفت.

«حسن یزدانی» قهرمان جهان شد

یزدانی بر خلاف المپیک توکیو که با دستور کادر فنی سعی در اداره کشتی و خودداری از شیوه هجومی خود داشت، اینبار از همان ابتدا رو به جلو بود و با زیر کتف زدن و قوس کردن حریف موفق شد تایم نخست را ۲ بر صفر به سود خود به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: حسن یزدانی: خوشحالم کام مردم ایران را شیرین کردم

در شروع تایم دوم تیلور سعی در زیرگیری داشت، اما موفق نشد و یزدانی با همان شیوه همیشگی خود تیلور را در خاک نشاند و ۴ بر صفر جلو افتاد.

تیلور در یک دقیقع مانده به پایان موفق شد یزدانی را خاک کند و حساب کار را ۴ بر ۲ کند. تیلور در ثانیه‌های پایانی بار دیگر در خاک یزدانی نشست تا این مبارزه حیثیتی با نتیجه قاطع ۶ بر ۲ به سود یزدانی به پایان برسد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر