کد خبر: ۳۷۴۳
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
باید نیازسنجی مناسبی در حوزه ورزش شهروندی و تمایل شهروندان به فعالیت‌های ورزشی صورت گیرد و متناسب با آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست با اعضای کارگروه‌های توسعه راهبردی و معماری این سازمان بر ضرورت برنامه ریزی برای ارائه فعالیت‌ها و برنامه‌های نوین ورزش شهروندی در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، «حسین اوجاقی» گفت: یکی از بخش‌هایی که در ایام کرونا خسارت‌های زیادی را دید، ورزش بود و اکنون با افزایش واکسیناسیون کرونا و بازگشایی مجموعه‌های ورزشی، لازم است با تشکیل اتاق فکر‌های کارشناسی، برنامه ریزی مناسبی را برای بازگشت شهروندان به عرصه ورزش انجام داد.

ضرورت ارائه فعالیت‌ها و برنامه‌های نوین ورزش شهروندی پایتخت

وی افزود: باید نیازسنجی مناسبی در حوزه ورزش شهروندی و تمایل شهروندان به فعالیت‌های ورزشی صورت گیرد و متناسب با آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

در این نشست، "رحیم حیدریان" دبیر کارگروه‌های توسعه راهبردی و معماری سازمان ورزش گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در کارگروه‌ها همچون برنامه ریزی در اجرای طرح‌های "دو هزار روز نخست زندگی کودکان، فعالیت‌های بدنی سالمندی، بهره برداری از زمین‌های چمن شهر تهران و ... " ارائه داد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر