- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
مجتبی شفیعی: در تهران با کمبود اتوبوس در خطوط "بی ار تی" مواجه نیستیم
معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی در مورد کمبود اتوبوس در خطوط "بی ار تی" با بیان اینکه اتوبوس در این خطوط کم نیست، گفت: مسئله اصلی که حس کمبود اتوبوس را ایجاد کرده نحوه بهره برداری است.
وی با بیان اینکه در برخی خطوط وارد کردن خودروهای شخصی به خطوط ویژه بی آر تی سبب اختلال در خدمات رسانی میشود، افزود: مخصوصا در خیابان ولیعصر شاهد هستیم، پلیس در ساعات اوج ترافیک اجازه ورود خودروها به خطوط ویژه را میدهد که معمولا در این ساعات نیز ایستگاهها مملو از مسافر است و این اختلال در تردد اتوبوسها ممکن است این تصور را ایجاد کند که با کمبود اتوبوس روبه رو هستیم.
شفیعی با اشاره به اینکه زمان بندی اعزام اتوبوسها بهینه سازی نشده و سیستم اعزام سنتی و دستی است، گفت: سیستم اعزام باید مکانیزه شود چرا که اتوبوسها باید بین خطوط خلوت و شلوغ جابجا شود؛ به گونهای که در برخی خطوط در برخی ساعات مسافر زیاد است؛ اما در مقابل میبینیم که در همان ساعت، اتوبوس در خطوط خلوت دیگر، خالی تردد میکند که باید اصلاح شود.
وی با بیان اینکه مدیریت سیستم زمان بندی اعزام اتوبوسها به صورت دستی و دیدن اپراتور است، خاطرنشان کرد: در دنیا این شیوه منقضی شده و ما در صدد هستیم که در بحث نرم افزاری سامانه به روزرسانی شود.
شفیعی ادامه داد: کمبود تعداد ناوگان حاد نیست اما پایین بودن کیفیت خدمات به خاطر فرسودگی است که در بحث اورهال اتوبوسها به این خطوط نیز توجه میشود.