- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
- پوستر حضرت مسیح در اسپانیا جنجالساز شد
- نجات جان پسر ۱۰ ساله با جمجمه تولید شده توسط چاپگر سهبعدی
- رئیس سازمان امور مالیاتی: نفت سهم فرزندان ماست
- اختصاص ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداریها
- برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی آشنایی با فرهنگ قزاقستان
- «علی عبادت طلب» پس از چند سال با چای تلخ به روی صحنه بر میگردد
- از آنها که میخواستند مردم را از نظام جدا کنند تا آنها که رقابت را فقط با رفقایشان جایز میدانند!
- ۵ سارق مسلح اعدام شدند
- حاشیههای بازی پرسپولیس و استقلال
معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی در مورد کمبود اتوبوس در خطوط "بی ار تی" با بیان اینکه اتوبوس در این خطوط کم نیست، گفت: مسئله اصلی که حس کمبود اتوبوس را ایجاد کرده نحوه بهره برداری است.
وی با بیان اینکه در برخی خطوط وارد کردن خودروهای شخصی به خطوط ویژه بی آر تی سبب اختلال در خدمات رسانی میشود، افزود: مخصوصا در خیابان ولیعصر شاهد هستیم، پلیس در ساعات اوج ترافیک اجازه ورود خودروها به خطوط ویژه را میدهد که معمولا در این ساعات نیز ایستگاهها مملو از مسافر است و این اختلال در تردد اتوبوسها ممکن است این تصور را ایجاد کند که با کمبود اتوبوس روبه رو هستیم.
شفیعی با اشاره به اینکه زمان بندی اعزام اتوبوسها بهینه سازی نشده و سیستم اعزام سنتی و دستی است، گفت: سیستم اعزام باید مکانیزه شود چرا که اتوبوسها باید بین خطوط خلوت و شلوغ جابجا شود؛ به گونهای که در برخی خطوط در برخی ساعات مسافر زیاد است؛ اما در مقابل میبینیم که در همان ساعت، اتوبوس در خطوط خلوت دیگر، خالی تردد میکند که باید اصلاح شود.
وی با بیان اینکه مدیریت سیستم زمان بندی اعزام اتوبوسها به صورت دستی و دیدن اپراتور است، خاطرنشان کرد: در دنیا این شیوه منقضی شده و ما در صدد هستیم که در بحث نرم افزاری سامانه به روزرسانی شود.
شفیعی ادامه داد: کمبود تعداد ناوگان حاد نیست اما پایین بودن کیفیت خدمات به خاطر فرسودگی است که در بحث اورهال اتوبوسها به این خطوط نیز توجه میشود.