کد خبر: ۴۴۰
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
صفحات اعلان ساعات ورود و خروج قطار، لغو فعالیت تمامی خطوط قطار را اعلان کرده و پیام «تاخیر زیاد بدنبال حملات سایبری» بر روی آن‌ها قید شده است.

به گزارش اکوپل به نقل از خبرگزاری فارس، بدنبال اختلال سراسری در ساعات اخیر در سیستم‌های کامپیوتری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی که احتمالا بدلیل حمله سایبری است، فعالیت صد‌ها خطوط قطار به تعویق افتاده و حتی لغو شده است.

ورودی‌ها و خروجی ها، مراکز خرید بلیط، خدمات الکترونیک باری و مسافری، و سایت شرکت راه آهن نیز دچار اختلال شدند که این موضوع منجر به هرج و مرج بی سابقه‌ای در ایستگاه‌های قطار سراسر کشور شده است.

در این لحظات مسافرینی که در این ایستگاه‌های قطار حضور دارند پست‌های فراوانی را در صفحات اجتماعی شان به اشتراک گذاشته اند.

حمله سایبری

طبق گزارش های رسیده، صفحات اعلان ساعات ورود و خروج قطار، لغو فعالیت تمامی خطوط قطار را اعلان کرده و پیام «تاخیر زیاد بدنبال حملات سایبری» بر روی آن‌ها قید شده است.

در این پیام مسافرین جهت اطلاعات بیشتر به شماره ۶۴۴۱۱ رجوع داده شدند، که بعد از بررسی خبرگزاری فارس، مشخص گردید این شماره مربوط به دفتر مقام معظم رهبری است.

پیام قید شده بر روی این صفحات احتمال یک حمله سایبری را در بین مسافرین و مقامات مسئول دو چندان می کند و نیاز به زمان است تا مقامات مسئول بتوانند صحت و سقم این حمله سایبری احتمالی را بررسی کنند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر