کد خبر: ۶۱۹
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
حسینی گفت: خروج خودرو با پلاک بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی و ورود خودرو‌های غیربومی به این دسته از شهر‌ها دارای محدودیت بوده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

خروج خودرو با پلاک بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی و ورود خودرو‌های غیربومی به این دسته از شهر‌ها دارای محدودیت بوده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا درخصوص چگونگی تردد خودرو‌های شخصی در جاده‌های کشور اظهار داشت: بنا بر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی پابرجاست؛ اگرچه ناوگان عمومی حمل مسافر و بار از این موضوع مستثنی هستند.

سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع شد

وی گفت: خروج خودرو با پلاک بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی و ورود خودرو‌های غیربومی به این دسته از شهر‌ها دارای محدودیت بوده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص محدودیت تردد شبانه اعلام کرد: تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهر‌های کشور با هر شرایط رنگی کرونایی غیر مجاز بوده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی را در پی خواهد داشت.

وی گفت: مأموران گشتی پلیس راه و راهور ناجا و همچنین دوربین‌های هوشمند، تردد غیر مجاز رانندگان را ثبت و اعمال قانون می‌کند.

جانشین پلیس راهور با اعلام این مطلب که استان‌های تهران و البرز یکپارچه دیده شده و منعی برای تردد ساکنان بین دو استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افرادی که به هر علت مجبور به سفر و تردد به شهر‌های ممنوع قرمز و نارنجی هستند می‌توانند از فرمانداری مجوز تردد اخذ کنند تا مشمول جریمه نشوند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر