کد خبر: ۶۵۱۰
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین به صورت رخ به رخ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ سوخت کش که حامل سوخت بنزین بود برخورد می کند هر ۴ سرنشین ۲ خودرو بر اثر حریق جان باختند.

برخورد منجر به حریق ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "سرباز-ایرانشهر" ۴ کشته برجای گذاشت.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «مصطفی کول زاده» رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشریح این حادثه دلخراش، اظهار داشت: ظهر امروز یک فقره تصادف منجر به آتش سوزی ۲ خودرو در کیلومتر ۷۰ محور " سرباز به ایرانشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۳ نفر سرنشین به صورت رخ به رخ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ سوخت کش که حامل سوخت بنزین بوده است برخورد که در اثر آن هر ۲ خودرو طعمه حریق شده اند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه هر ۴ سرنشین ۲ خودرو بر اثر حریق ایجاد شده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کول زاده خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف دلخراش را انحراف به چپ سواری پژو ۴۰۵ غیر سوخت کش اعلام کرده است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر