کد خبر: ۶۹۳۷
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
گل اول ایران به لبنان توسط سردار آزمون در دقیقه ۳۵ وارد دروازه حریف شد و گل دوم ایران نیز توسط علیرضا جهانبخش در دقیقه ۷۲ به ثمر رسید.

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی در آخرین دیدار مرحله انتخابی جام جهانی ۲۲ قطر نمایش خیره کننده اش را تکمیلی کرد و تنها یک شکست در دیداری تدارکاتی به استقبال قرعه کشی جام جهانی رفت.

به گزارش اکوپل نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه نهم فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد و قضاوت «مینگ» از چین به مصاف تیم ملی لبنان رفت که این دیدار با برتری ۲ بر صفر قرمزپوشان میزبان به پایان رسید. سردار آزمون در دقیقه ۳۵ و علیرضا جهانبخش در دقیقه ۷۲ برای ایران گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران دو بر صفر لبنان را شکست داد

دراگان اسکوچیچ در این دیدار از علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مجید حسینی، صادق محرمی (۸۷ دانیال اسماعیلی فر)، امید نورافکن، سعید عزت الهی (۴۶ میلاد سرلک)، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش (کاپیتان) (۸۵ امیرحسین حسین زاده)، الهیار صیادمنش (۴۶ مهدی مهدی پور)، علی قلی زاده (۷۳ مهدی ترابی) و سردار آزمون استفاده کرد.

در شرایطی که دو تیم بازی را در میانه میدان پیگیری می‌کردند محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۷۲ دومین پاس گل خود را داد و این بار با ارسالی بلند از زمین ایران علیرضا جهانبخش را پشت محوطه حریف صاحب توپ کرد که این بازیکن بعد از کنترلی عالی با ضربه‌ای فنی و دقیق برای بار دوم دروازه لبنان را باز کرد.

تیم ملی ایران که از چند هفته پیش صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود با پیروزی برابر لبنان ۲۵ امتیازی شد و به همراه تیم ملی کره جنوبی به طور مستقیم جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ که زمستان سالجاری در قطر برگزار می‌شود راه پیدا کرد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر