کد خبر: ۸۵۰۰
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
سینماگران در صورت ساخت فیلم غیر استاندارد و رواج ناامیدی، انحراف فکری و اعتقادی مردم نیز باید پاسخگو باشند.

اختتامیه پنجمین هفته فیلم و عکس ایلام با حضور رییس سازمان سینمایی کشور برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از سارمان سینمایی و سمعی بصری، اختتامیه پنجمین هفته فیلم و عکس ایلام با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور برگزار شد.

در این مراسم محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی کشور گفت: از حماسه‌ای که که مردم ایلام آفریده آمد قدردانی می‌کنیم و شرمنده آن‌ها و نسل جدید هستیم. تک تک کوچه‌های ایلام یادآور خاطرات مردان بزرگی است که حماسه آفریدند که شاید ثبت و ضبط نشده‌اند و آن هم از کم کاری ما بوده است که نتوانسته‌ایم در این سال‌ها خدمات بهتری را به استان ارائه دهیم.

رییس سازمان سینمایی: سینماگری که فیلم غیراستاندارد بسازد باید پاسخگو باشد

وی با اشاره به وظیفه بسیار سخت سینماگران در قبال تولید آثار تصریح کرد: هنرمندان در برابر محصولات خود و مشکلات آن باید جوابگو باشند. این در حالی است که سینماگران در صورت ساخت فیلم غیر استاندارد و رواج ناامیدی، انحراف فکری و اعتقادی مردم نیز باید پاسخگو باشند. شاید سیستم‌های نظارتی ما در حوزه سازمان سینمایی به دلایل مختلفی کوتاهی و کم‌کاری داشته باشند، اما در نهایت باید پاسخگو باشند.

رئیس سازمان سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان شغل بسیار سختی را انتخاب کرده‌اند و وظایف خطیری برعهده دارند. با این حال خوشحال هستیم که بعد از دوران کرونا مراسم‌ها بار دیگر شروع شده است.

در پایان این مراسم از هنرمندان حوزه‌های مختلف استان ایلام، خانواده شهیده منیره ولیزاده و سازندگان فیلم سینمایی مستطیل قرمز نیز تجلیل شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر